Acordul-cadru are ca obiect "Servicii de reparare, întreţinere a autovehiculelor şi înlocuirea pieselor de schimb uzate" în
perioada 2022 - 2024, obiect care a fost divizat în loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate,
astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici. În acest
sens se vor încheia acorduri cadru, ...
Acordul-cadru are ca obiect "Servicii de reparare, întreţinere a autovehiculelor şi înlocuirea pieselor de schimb uzate" în
perioada 2022 - 2024, obiect care a fost divizat în loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate,
astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici. În acest
sens se vor încheia acorduri cadru, pentru fiecare lot în parte. Scopul prestării serviciilor solicitate prin caietul de sarcini
constă în asigurarea în permanenţă a stării de bună funcţionare a autospecialelor şi autoturismelor de serviciu din dotarea
unităţii prin efectuarea de service şi întreţinere tehnică la timp şi în volum complet pentru asigurarea a activităţii de
ordine şi siguranţă naţională. „Serviciul de reparaţie şi întreţinere” - desemnează totalitatea operaţiunilor necesare a fi
executate obligatoriu şi preventiv în cadrul unor revizii tehnice/reparaţii curente, aşa cum sunt prevăzute de către producătorul
autovehiculului în cartea tehnică, în funcţie de numărul de kilometri parcurşi sau ore de utilizare după caz.„Serviciul de
reparaţie şi întreţinere” - desemnează totalitatea operaţiunilor necesare a fi executate în cazul unor defecţiuni sau premise
care anunţă defecţiuni.„Serviciul de inspecţie tehnică a autovehiculelor” - desemnează verificarea tehnica a autovehiculului
care atestă capacitatea acestuia de a participa în condiţii de siguranţă la trafic.Autoritatea contractantă este interesată
să achiziţioneze pe de o parte piesele de schimb şi a materialele necesare în procesul de întreţinere al autovehiculelor,
iar pe de altă parte servicii de întreţinere şi repararea autovehiculelor din dotarea I.P.J. Mureş. Totodată, în cadrul acestei
proceduri de achiziţie autoritatea contractantă este interesată să achiziţioneze şi serviciul de inspecţie tehnică periodică,
conform legislaţiei în vigoare pentru toate mărcile şi tipurile de autovehicule solicitate prin caietul de sarcini. În derularea
contractului se va avea în vedere faptul că orice produs sau serviciu va fi achiziţionat doar în baza unui contractant subsecvent,
semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar. Ofertantul poate
depune ofertă de preţ pentru toate loturile solicitate, detaliat, pe fiecare marcă/ tip de autovehicul rutier solicitat de
către autoritatea contractantă conform specificaţiilor din caietul de sarcini. Totodată se poate depune oferta de preţ pentru
unul sau mai multe din loturile stabilite, detaliat pe fiecare tip de autovehicul rutier din lotul respectiv. Operatorii economici
trebuie să facă dovada că deţin atelier specializat sau că au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatorii
economici autorizaţi să execute servicii ce fac obiectul contractului. Cantităţile minime şi maxime de produse şi servicii
pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire, şi ulterior în acordul-cadru, reprezintă
estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, şi nu cantităţile exacte care vor
fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile
efective ale autorităţii contractante. Serviciile şi produsele ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate
cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice aşa cum sunt prevăzute în caietul de sarcini. Având în vedere caracterul foarte
eterogen al pieselor ce pot fi înlocuite la un autovehicul, precum şi imposibilitatea de previzionare exactă a pieselor ce
trebuie înlocuite, ce fac obiectul prezentei proceduri, fără o diagnoză de specialitate, autoritatea contractantă nu poate
realiza un necesar de piese de schimb şi nici nu poate determina un număr concret de ore de manoperă aferente fiecărei reparaţii.