Achiziţia de "Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru utilaje aflate în parcul auto propriu al CMESB S.A.", prin închierea unui acord-cadru cu durata, cu o durată de 24 de luni, împărţit în 7 loturi, astfel:
Lotul 1 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru motostivuitor marca ENDRESS
Lotul 2 - Servicii de reparaţii, întreţine...
Achiziţia de "Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru utilaje aflate în parcul auto propriu al CMESB S.A.", prin închierea unui acord-cadru cu durata, cu o durată de 24 de luni, împărţit în 7 loturi, astfel:
Lotul 1 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru motostivuitor marca ENDRESS
Lotul 2 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru generatoare marca MOSA
Lotul 3 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru generatoare de sudură marca GenSET
Lotul 4 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru motocompresor marca DOSAN
Lotul 5 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru cilindru compactor marca BOMAG
Lotul 6 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru dumpere marca CORMIDI
Lotul 7 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru pompă de beton marca PUTZMEISTER
Serviciile de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru utilaje, aflate în parcul auto propriu al CMESB S.A. trebuie să respecte cerinţele impuse prin Caietul de sarcini.
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de maxim 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarficare/informaţiilor suplimentare în a 3 - a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.