Feedback
I.D.: 48106738

Servicii de reparaţii a sistemului de automatizare pentru poartă acces OJ Bacău

Data publicarii
16.07.20 Exista 260.413 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50711000-2
Termenul limita pentru depunere:
21.07.20
Pretul estimativ:
1.150,00 RON - 1.150,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare de oferta .pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
La intrarea în curtea interioară a sediului ANCOM OJ Bacău ,str. Ioan Ionescu de la Brad NR 29, Bacău există montată o poartă cu deschidere automată, pentru acces auto. Poartă de acces auto are montat un sistem automat de deschidere model NICE-MCA 2,24V . Serviciile se vor executa pe baza normativelor în vigoare, cu respectarea prescripţiilor tehnice ale producătorilor. • Ofertanţii pot vizita amplasamentul şi dacă este ca...
La intrarea în curtea interioară a sediului ANCOM OJ Bacău ,str. Ioan Ionescu de la Brad NR 29, Bacău există montată o poartă cu deschidere automată, pentru acces auto. Poartă de acces auto are montat un sistem automat de deschidere model NICE-MCA 2,24V . Serviciile se vor executa pe baza normativelor în vigoare, cu respectarea prescripţiilor tehnice ale producătorilor. • Ofertanţii pot vizita amplasamentul şi dacă este cazul pot face observaţii. Nu se vor deconta sume ulterioare rezultate ca urmare a neconcordanţelor dintre informaţiile transmise de către autoritatea contractantă şi situaţia reală din teren sau orice alt tip de neconcordanţe, riscul aparţinând în totalitate ofertantului (ofertanţilor). Telefon de contact: Constantin DORU, tel. mobil: 0732005742 • La prestarea serviciilor se vor avea în vedere prevederile normativelor generale de sănătate şi securitate în muncă. • Serviciile se vor presta îngrijit şi de bună calitate. • Serviciile prestate trebuie să respecte nivelul calitativ, tehnic şi de performanţă, siguranţă în exploatare, dimensiuni, sisteme de asigurare a calităţii etc., în conformitate cu reglementările tehnice, standardele, normele şi normativele interne în vigoare. • Pe parcursul prestării serviciilor cât şi la finalizarea acestora, executantul are obligaţia de a evita, pe cât posibil, acumularea de obstacole inutile pe teren, de a depozita şi retrage orice echipamente, instalaţii, surplus de materiale şi de a aduna şi îndepărta de pe teren deşeurile de orice fel. • Se va avea în vedere faptul că toate activităţile se vor executa în regim "sub exploatare". NOTĂ: ANCOM nu va pune la dispoziţia executantului niciun reper tehnic (ansamblu, subansamblu, prelungitoare, etc.) care ar putea să-i fie necesar pentru finalizarea lucrărilor. Perioade de garanţie solicitate: Perioada de garanţie a serviciilor este de 12 luni de la data semnării procesului verbal de recepţie a serviciilor sau dacă este cazul de la remedierea obiecţiunilor constatate prin procesul verbal de recepţie a serviciilor. Perioada de remediere a defecţiunilor în perioada de garanţie: 3 zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru autoritatea contractantă. Perioada de garanţie va curge de la data semnǎrii fără obiecţiuni a proceselor-verbale de recepţie. ACHIZITORUL are dreptul de a notifica imediat PRESTATORULUI, în scris, orice plângere sau reclamaţie ce apare în conformitate cu această garanţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu