Serviciile de reparaţii şi întreţinere la cerere pentru echipamentele indicate în Anexa 1 din caietul de sarcini, vor include următoarele activităţi:
1. Intervenţia, la cererea beneficiarului, în cazul defectării sau funcţionării improprii a echipamentelor şi efectuarea operaţiunilor de repunere în funcţiune prin:
o diagnosticarea defecţiunilor şi remedierea acestora prin reparaţie;
o prezentarea listei cu piesele şi/sau su...
Serviciile de reparaţii şi întreţinere la cerere pentru echipamentele indicate în Anexa 1 din caietul de sarcini, vor include următoarele activităţi:
1. Intervenţia, la cererea beneficiarului, în cazul defectării sau funcţionării improprii a echipamentelor şi efectuarea operaţiunilor de repunere în funcţiune prin:
o diagnosticarea defecţiunilor şi remedierea acestora prin reparaţie;
o prezentarea listei cu piesele şi/sau subansamblele care trebuiesc înlocuite, împreună cu devizul de lucrări pentru manoperă spre acceptare la sediul CJ Iaşi;
o înlocuire piese şi/sau subansamble furnizate de beneficiar.
2. Reparaţiile şi activităţile de asistenţă tehnică se fac exclusiv la sediul beneficiarului. Se pot lua la sediul prestatorului de servicii doar echipamentele a căror depanare necesită aparatură specifică de laborator. În cazul preluării calculatoarelor şi/sau laptop-urilor nefuncţionale, de către prestatorul de servicii, în vederea depanării la sediul firmei, se va asigura confidenţialitatea datelor stocate pe HDD.
3. Pe perioada derulării contractului, prestatorul de servicii se obligă să constate defecţiunea în maximum 12 ore de la sesizarea telefonică, prin fax sau prin e-mail.
4. În cazul în care remedierea defecţiunii se face fără înlocuire de piese şi/sau subansamble, remedierea se va efectua în maxim 36 de ore de la data reclamării acesteia de către beneficiarul echipamentelor supuse contractului de service.
5. În cazul necesităţii înlocuirii unor componente (plăci de reţea, plăci video, surse de alimentare, memorii, plăci de bază, procesoare, subansamble imprimante etc.) procedura adoptată este următoarea:
o Prestatorul va prezenta beneficiarului lista de piese care trebuie înlocuite;
o Beneficiarul va achiziţiona piesele necesare şi le va preda furnizorului pentru înlocuire;
o La decontarea serviciilor, prestatorul de servicii va prezenta: deviz de lucrări detaliat, certificate de garanţie pentru lucrările executate etc.
6. În cazul în care echipamentul care nu funcţionează nu mai poate fi reparat din cauza lipsei de piese de schimb, deoarece acestea au fost scoase din fabricaţie sau costurile de reparaţie nu se justifică, prestatorul de servicii va anunţa beneficiarul în maxim 24 de ore pentru a lua măsurile ce se impun.
7. Toate costurile de transport ce intervin pentru rezolvarea sesizărilor beneficiarului sunt suportate de prestatorul de servicii.
8. Orice reparaţie se va consemna în Fişa de Intervenţie a echipamentului (fişă ce va fi predată beneficiarului, respectiv Compatimentului Informatică, împreună cu echipamentul reparat), menţionându-se data intervenţiei, operaţiile executate etc.
9. Cerinţe privind modalităţile de sesizare a defecţiunilor apărute la echipamente:
o Ofertantul va pune la dispoziţia beneficiarului nume, adrese şi numere de telefon şi fax pentru service.
o Orar pentru sesizările în perioada contractului de servicii: luni – vineri, orele 8:00 – 16:00 (excluzând sărbătorile legale).