Revizie şi reparaţie grup electrogen IVECO tip GS 8041i06 (1buc)
Revizie şi reparaţie grupuri electrogene ONAN Genset NHD (2buc)
Pentru grupurile electrogene care fac obiectul achiziţiei, ofertantul se obligă să efectueze o revizie tehnică ce va cuprinde obligatoriu următoarele operaţii:
- Verificări ale accesoriilor grupului electrogen şi componentelor acestuia, IVECO GS 8041i06 (1 buc. ) şi grupurilor electrogene Genset ...
Revizie şi reparaţie grup electrogen IVECO tip GS 8041i06 (1buc)
Revizie şi reparaţie grupuri electrogene ONAN Genset NHD (2buc)
Pentru grupurile electrogene care fac obiectul achiziţiei, ofertantul se obligă să efectueze o revizie tehnică ce va cuprinde obligatoriu următoarele operaţii:
- Verificări ale accesoriilor grupului electrogen şi componentelor acestuia, IVECO GS 8041i06 (1 buc. ) şi grupurilor electrogene Genset NHD (2 buc.)
- Nivelul şi temperatura de congelare şi completarea lichidului de răcire
- Echipamentul electric (baterie, alternator, demaror)
- Verificarea generatorului şi tabloului de control al grupului electrogen IVECO GS 8041i06
- Diagnosticare defecţiuni.
a) Ofertantul se obligă să presteze serviciile de reparaţii şi întreţinere grupuri electrogene, realizând revizia tehnică, reparaţiile, precum şi furnizarea de piese de schimb şi înlocuirea consumabilelor specifice motorului termic, pentru grupurile electrogene tip GS 8041i06 şi tip Genset NHD (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtre combustibil) pentru realizarea acestor operaţiuni;
b) Reparaţiile se vor efectua în baza unei diagnosticări prealabile gratuite cu repunerea în funcţiune a instalaţiei în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente).
c) Efectuarea reparaţiilor se va realiza în conformitate cu documentaţia tehnică emisă de producător (fabricant), în baza unui Deviz de reparaţie care se va transmite beneficiarului şi acceptat de către acesta.
d) Termenele de intervenţie pentru reparaţii vor fi următoarele:
- pentru constatare, maxim 48 de ore de la data solicitării beneficiarului
- pentru transmiterea devizului de reparaţie, maxim 48 de ore de la data constatării de către prestator
- pentru remedierea defecţiunilor, maxim 5 zile lucrătoare de la data acceptării devizului de reparaţie de către beneficiar.
e) Prestatorul îşi va asuma în întregime responsabilitatea în ceea ce priveşte înlocuirea/repararea subansamblelor sau a pieselor de schimb şi consumabilelor, care se vor efectua numai cu acordul prealabil al beneficiarului, asigurând garanţie în conformitate cu normativele tehnice în vigoare pentru reparaţiile efectuate cât şi pentru piesele şi consumabilele înlocuite.
f) Reparaţiile se facturează în baza tarifelor ofertate.
g) Contravaloarea pieselor de schimb şi consumabilelor înlocuite va fi facturată de către prestator şi respectiv achitată de către beneficiar după livrarea, montarea, testarea şi punerea acestora în exploatare curentă – conform Procesului – verbal de recepţie.
h) În Procesul - verbal de recepţie, beneficiarul va confirma efectuarea serviciilor de către prestator pe documentele prezentate de personalul acestuia.
i) Beneficiarul va sesiza defecţiunile prestatorului de servicii, acesta fiind obligat să-şi programeze intervenţiile corespunzător programului de lucru al beneficiarului.
Perioade de garanţie solicitate
Perioadele de garanţie vor curge de la data semnării proceselor-verbale de recepţie care ate