Feedback
I.D.: 72284897

Servicii de realizare studiu topografic, studiu de fezabilitate, alte studii, documentatii, avize si acorduri pentru proiectul de investitii “Zona verde Av. Petre Ivanovici – Sistem de monitorizare a aerului si zgomotului

Data publicarii
19.08.22 Exista 43.212 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71241000-9 79311100-8
Termenul limita pentru depunere:
21.09.22
Pretul estimativ:
96.000,00 RON - 96.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini s.pdf
  2. Formular Contract.pdfs.pdf
  3. Formulare s.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Primaria Municipiului Băileşti solicita servicii de realizare studiu topografic, studiu de fezabilitate, alte studii, documentatii avize si acorduri. Proiectantul va elabora documentaţia tehnico-economică faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul “Zona verde Av. Petre Ivanovici – Sistem de monitorizare a aerului si zgomotului" cu respectarea, cumulativ, a următoarelor cerinţe minime: -prevederile din avizele/acordurile...
Primaria Municipiului Băileşti solicita servicii de realizare studiu topografic, studiu de fezabilitate, alte studii, documentatii avize si acorduri. Proiectantul va elabora documentaţia tehnico-economică faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul “Zona verde Av. Petre Ivanovici – Sistem de monitorizare a aerului si zgomotului" cu respectarea, cumulativ, a următoarelor cerinţe minime: -prevederile din avizele/acordurile solicitate in Certificatul de Urbanism; -incadrarea costurilor in preţurile unitare de referinţă pentru activităţi eligibile prevăzute de standardul de cost aplicabil; -reglementările şi referinţele tehnice coduri, normative, ghiduri, regulamente, specificaţii tehnice, standarde, agremente tehnice in vigoare, aplicabile etc. Valoarea estimata a achizitiei este de 96.000 lei fara TVA. Achiziţia acestor servicii se va face prin procedura de Licitatie deschisa, conform art 73 din Legea nr. 98/2016 actualizata, valoarea incadrandu-se in limita pragurilor stipulate la art.7, alin.1 din Legea 98/2016 asa cum au fost modificate conf. Notificarii 263/2017 litera a) cu respectarea art. 17, alin.(1) si (4) din HG nr. 395/2016 actualizate. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 12 zile de data limita de depunere a ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de realizare studiu topografic, studiu de fezabilitate, alte studii, documentatii, avize si acorduri pentru proiectul de investitii “Zona verde Av. Petre Ivanovici – Sistem de monitorizare a aerului si zgomotului 21.09.22
Servicii de realizare studiu topografic, studiu de fezabilitate, alte studii, documentatii, avize si acorduri pentru proiectul de investitii “Zona verde Av. Petre Ivanovici – Sistem de monitorizare a aerului si zgomotului 14.11.22
Servicii de realizare studiu topografic, studiu de fezabilitate, alte studii, documentatii, avize si acorduri pentru proiectul de investitii “Zona verde Av. Petre Ivanovici – Sistem de monitorizare a aerului si zgomotului 14.11.22
Servicii de realizare studiu topografic, studiu de fezabilitate, alte studii, documentatii, avize si acorduri servicii de realizare Proiect tehnic de executie, Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (DTAC) pentru proiectul de investitii “Zona verde Av. Petre Ivanovici – Sistem de monitorizare a aerului si zgomotului" 02.05.23
Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru “Achiziţionare autobuze pentru transport public urban, sistem de bilete integrat pentru călători e-ticketing, centre pentru închiriere biciclete" in Municipiul Bailesti, Jud. Dolj 25.01.22
Achiziţionarea de echipamente TIC – cod SMIS 144140 în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC în unităţile de învăţământ din Municipiul Băileşti'' 14.03.22
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (DTE), inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii "Campus Regional Oltenia pentru Invatamantul Dual" 29.08.23
Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru “Achiziţionare autobuze pentru transport public urban, sistem de bilete integrat pentru călători e-ticketing, centre pentru închiriere biciclete" in Municipiul Bailesti, Jud. Dolj  
Servicii de proiectare pentru fazele: Studii de teren (Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af), Studiu de fezabilitate (S.F.), studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, parte componentă a studiului de fezabilitate, precum şi orice alte studii de specialitate relevante pentru buna funcţionare a obiectivului de investiţii "Palatul de Justitie Craiova (Sediu Curtea de Apel Craiova si Judecatoria Craiova)", Bulevardul Decebal nr. 101 B, Municipiul Craiova, jud Dolj din cadrul Programului Naţional de construcţii de interes public sau social 02.12.20
Expertiză tehnică, Studiu geotehnic (completare, actualizare), Expertiză biologică, Audit Energetic, Releveu general de arhitectură, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu si Studiu de fezabilitate, completat cu elementele specifice din D.A.L.I., documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, precum şi orice alte studii de specialitate în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi cu respectarea conţinutului cadru prevăzut în anexa nr. 4, completat cu elementele specifice din conţinutul cadru al documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii prevăzut în anexa nr. 5.pentru obiectivul mixt de investiţii: “Reparaţii capitale, consolidare, modernizare, dotare şi extindere la sediul Casei Judeţene de Pensii Dolj", str. Nicolae Titulescu, nr.6, municipiul Craiova, judetul Dolj, din cadrul Programului Naţional de construcţii de interes public sau social. 27.04.21