"Dezvoltarea judeţului Dâmboviţa şi păstrarea identităţii culturale a fostei capitale a Ţării Româneşti prin conservarea, protejarea şi valorificarea Ansamblului Monumental Curtea Domnească din Târgovişte"
Contractul presupune prestarea de Servicii de realizare studii de teren, DALI, DTAC, PT şi DE, proiectare componente artistice-PFU şi asistenţă tehnică în timpul realizării lucrărilor de execuţie, iar valoarea estimată a...
"Dezvoltarea judeţului Dâmboviţa şi păstrarea identităţii culturale a fostei capitale a Ţării Româneşti prin conservarea, protejarea şi valorificarea Ansamblului Monumental Curtea Domnească din Târgovişte"
Contractul presupune prestarea de Servicii de realizare studii de teren, DALI, DTAC, PT şi DE, proiectare componente artistice-PFU şi asistenţă tehnică în timpul realizării lucrărilor de execuţie, iar valoarea estimată a contractului este de 1.260.504,00 lei fără TVA, si se compune din următoarele categorii de cheltuieli:
Cheltuieli aferente studiilor de teren (ex. studii geotehnice, fotogrametrice, topografice, arheologice, de parament), studiu istorico-arhitectural, studiul componentelor artistice, expertiză tehnică, altele - 260.504 lei fără TVA
Cheltuieli pentru elaborarea fazelor de proiectare: Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI, DTAC, PT, DE) - 596.639 lei fără TVA
Cheltuieli pentru proiectare componente artistice – PFU - 117.647 lei fără TVA
Cheltuieli pentru asistenţă tehnică în timpul realizării lucrărilor de execuţie - 285.714 lei fără TVA
Execuţia contractului începe după constituirea garanţiei de bună execuţie şi primirea ordinului de începere.
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.