„Protecția, conservarea și valorificarea durabilă a patrimoniului cultural prin activități de restaurare, consolidare, accesibilizare
și dotare a Muzeului Poliției Române (Casa Coconilor) din Târgoviște”Contractul presupune prestarea de Servicii de realizare
studii de teren, DALI, DTAC, PT și DE, proiectare componente artistice-PFU și asistență tehnică în timpul realizării lucrărilor
de execuție, iar valoa...
„Protecția, conservarea și valorificarea durabilă a patrimoniului cultural prin activități de restaurare, consolidare, accesibilizare
și dotare a Muzeului Poliției Române (Casa Coconilor) din Târgoviște”Contractul presupune prestarea de Servicii de realizare
studii de teren, DALI, DTAC, PT și DE, proiectare componente artistice-PFU și asistență tehnică în timpul realizării lucrărilor
de execuție, iar valoarea estimată a contractului este de Protecția, conservarea și valorificarea durabilă a patrimoniului
cultural prin activități de restaurare, consolidare, accesibilizare și dotare a Muzeului Poliției Române (Casa Coconilor)
din Târgoviște”Contractul presupune prestarea de Servicii de realizare studii de teren, DALI, DTAC, PT și DE, proiectare componente
artistice-PFU și asistență tehnică în timpul realizării lucrărilor de execuție, iar valoarea estimată a contractului este
de 724.789,92 lei fără TVA, și se compune din următoarele categorii de cheltuieli:- Cheltuieli aferente studiilor de teren
(ex. studii geotehnice, fotogrametrice, topografice, arheologice, de parament), studiu istorico-arhitectural, studiul componentelor
artistice, expertiză tehnică, altele - 184.873,95 lei fără TVA- Cheltuieli pentru elaborarea fazelor de proiectare: Documentație
de avizare a lucrărilor de intervenții (DALI, DTAC, PT, DE) - 327.731,09 lei fără TVA- Cheltuieli pentru proiectare componente
artistice – PFU- 50.420,17 lei fără TVA- Cheltuieli pentru asistență tehnică în timpul realizării lucrărilor de execuție -
161.764.71 lei fără TVAExecuția contractului începe după constituirea garanției de bună execuție și primirea ordinului de
începere.În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile
si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere
a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile
si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare
/informatiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.