"Protecţia, conservarea şi valorificarea durabilă a patrimoniului cultural prin activităţi de restaurare, consolidare, accesibilizare şi dotare a Muzeului Poliţiei Române (Casa Coconilor) din Târgovişte"
Contractul presupune prestarea de Servicii de realizare studii de teren, DALI, DTAC, PT şi DE, proiectare componente artistice-PFU şi asistenţă tehnică în timpul realizării lucrărilor de execuţie, iar valoarea estimată a c...
"Protecţia, conservarea şi valorificarea durabilă a patrimoniului cultural prin activităţi de restaurare, consolidare, accesibilizare şi dotare a Muzeului Poliţiei Române (Casa Coconilor) din Târgovişte"
Contractul presupune prestarea de Servicii de realizare studii de teren, DALI, DTAC, PT şi DE, proiectare componente artistice-PFU şi asistenţă tehnică în timpul realizării lucrărilor de execuţie, iar valoarea estimată a contractului este de Protecţia, conservarea şi valorificarea durabilă a patrimoniului cultural prin activităţi de restaurare, consolidare, accesibilizare şi dotare a Muzeului Poliţiei Române (Casa Coconilor) din Târgovişte"
Contractul presupune prestarea de Servicii de realizare studii de teren, DALI, DTAC, PT şi DE, proiectare componente artistice-PFU şi asistenţă tehnică în timpul realizării lucrărilor de execuţie, iar valoarea estimată a contractului este de 724.789,92 lei fără TVA, şi se compune din următoarele categorii de cheltuieli:
- Cheltuieli aferente studiilor de teren (ex. studii geotehnice, fotogrametrice, topografice, arheologice, de parament), studiu istorico-arhitectural, studiul componentelor artistice, expertiză tehnică, altele - 184.873,95 lei fără TVA
- Cheltuieli pentru elaborarea fazelor de proiectare: Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI, DTAC, PT, DE) - 327.731,09 lei fără TVA
- Cheltuieli pentru proiectare componente artistice – PFU- 50.420,17 lei fără TVA
- Cheltuieli pentru asistenţă tehnică în timpul realizării lucrărilor de execuţie - 161.764.71 lei fără TVA
Execuţia contractului începe după constituirea garanţiei de bună execuţie şi primirea ordinului de începere.
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.