Feedback
I.D.: 97834157

Servicii de realizare SF cu elemente/inserţii de DALI, PT şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei de lucrări, pentru realizarea unui traseu cicloturistic la nivelul UAT Judeţul Constanţa - proiect "Cicloturism la Dunărea de Jos" din Investiţia I.4 "Implementarea a 3000 km de trasee cicloturistice la nivel naţional" finanţat din PNRR Componenta C11 – Turism şi cultură

Data publicarii
29.05.24 Exista 46.615 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
08.07.24
Pretul estimativ:
11.224.272,33 RON - 11.224.272,33 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.05.24 Publicat la 04.06.24 Publicat la 05.06.24 Publicat la 07.06.24 Publicat la 26.06.24
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie servicii de realizare Studiu de fezabilitate cu elemente/inserţii de DALI, Proiect tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei de lucrări, pentru realizarea unui traseu cicloturistic la nivelul UAT Judeţul Constanţa aferente proiectului "Cicloturism la Dunărea de Jos" din Investiţia I.4 "Implementarea a 3000 km de trasee cicloturistice la nivel naţional", finanţat din Planul Naţiona...
Achiziţie servicii de realizare Studiu de fezabilitate cu elemente/inserţii de DALI, Proiect tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei de lucrări, pentru realizarea unui traseu cicloturistic la nivelul UAT Judeţul Constanţa aferente proiectului "Cicloturism la Dunărea de Jos" din Investiţia I.4 "Implementarea a 3000 km de trasee cicloturistice la nivel naţional", finanţat din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C11 – Turism şi cultură. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari, sau informatii suplimentare în legatura cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limita precizat de autoritatea contractanta desemnata, respectiv nu mai tarziu de 22 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Solicitarile de clarificari depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Conform art.160-161 din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare, in a 12-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care acestea vor fi adresate in termenul prevazut in anuntul de participare. Raspunsul consolidat la clarificarile solicitate, va fi publicat în SEAP in cadrul anuntului de participare. Termenul de prestare al serviciilor: conform caiet de sarcini maxim 19 luni: maxim 6 luni de la transmiterea ordinului de incepere, pentru realizarea studiului de fezabilitate cu insertii de DALI, maxim 7 luni pentru realizarea proiectului tehnic, maxim 6 luni pentru asistenta tehnica este pe toată durata de derulare a procedurii de atribuire a contractului de execuţie lucrări, conform caiet de sarcini pct. 9.2
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de realizare SF cu elemente/inserții de DALI, PT și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției de lucrări, pentru realizarea unui traseu cicloturistic la nivelul UAT Județul Constanţa - proiect „Cicloturism la Dunărea de Jos” din Investiția I.4 „Implementarea a 3000 km de trasee cicloturistice la nivel național” finanțat din PNRR Componenta C11 – Turism și cultură 08.07.24
Servicii de realizare SF cu elemente/inserții de DALI, PT și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției de lucrări, pentru realizarea unui traseu cicloturistic la nivelul UAT Județul Constanţa - proiect „Cicloturism la Dunărea de Jos” din Investiția I.4 „Implementarea a 3000 km de trasee cicloturistice la nivel național” finanțat din PNRR Componenta C11 – Turism și cultură 08.07.24
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de pregătire şi refacere/recuperare a capacităţii de muncă Diana-Saturn – Mangalia, jud. Constanţa (proiectare şi execuţie lucrări) 23.08.23
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de pregătire şi refacere/recuperare a capacităţii de muncă Diana-Saturn – Mangalia, jud. Constanţa (proiectare şi execuţie lucrări) 23.08.23
Furnizare reactivi pentru Unitatea de Transfuzii Sanguine a Spitalului Judetean de urgenta Sf Apostol Andrei Constanta 4 loturi -ACORD CADRU – 24 de luni 19.04.23
ASIGURARE VOLUNTARA DE SANATATE DE GRUP SUPLIMENTARA PENTRU ANGAJAŢII HIDROELECTRICA 26.08.24
ACORD CADRU 36 LUNI Furnizare "Materiale consumabile pentru sterilizare" - 5 Loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 2.523.375 Lei si maxim 3.759.300Lei, astfel : Lot nr. 1 – Materiale de impachetat tip seturi hartie de sterilizare – valoare minim 935300 Lei / valoare maxima 1.057.680 Lei Lot nr. 2 Materiale de impachetat tip sturi role de sterilizare –valoare minima 1.047.120 Lei / valoare maxima 1.746.360 Lei Lot nr. 3. Materiale pentru impachetat seturile de sterilizare si teste pre procesului de sterilizare – valoare minima 156700 Lei / valoare maxima 320040 Lei Lot nr. 4 Materiale pentru verificarea procesului de sterilizare – valoare minima 136080 Lei / valoarea maxima 209520 Lei Lot nr. 5 Materiale pentru realizarea procesului de sterilizare – valoare minima 248175 Lei / valoare maxima 425700 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Materiale de impachet 11.12.20
ACHIZITIE AUTOVEHICULE DE TEREN 4x4 (8 buc) 22.10.18
Servicii de implementare infrastructura cloud based pentru debirocratizarea proceselor instituţiei (front office – back office) 25.04.23
Servicii de realizare a Studiului şi asigurare de asistenţă tehnică pentru elaborarea Planului de menţinere a calităţii aerului în judeţul Constanţa (PMCA- judeţul Constanţa)