Servicii de realizare platforma digitala si dotarea cu echipamente IT pentru proiectul „Asigurarea de sisteme TIC in U.A.T.
Comuna CHIOJDEANCA, JUDETUL PRAHOVA” prezinta beneficiile anticipate: In cadrul UAT CHIOJDEANCA se va implementa o platforma
de servicii publice digitale cu hardul aferent, sub forma de Sistem Informatic Integrat care va oferi:- Echipamente hardware
(care includ sistemul de supravegh...
Servicii de realizare platforma digitala si dotarea cu echipamente IT pentru proiectul „Asigurarea de sisteme TIC in U.A.T.
Comuna CHIOJDEANCA, JUDETUL PRAHOVA” prezinta beneficiile anticipate: In cadrul UAT CHIOJDEANCA se va implementa o platforma
de servicii publice digitale cu hardul aferent, sub forma de Sistem Informatic Integrat care va oferi:- Echipamente hardware
(care includ sistemul de supraveghere video)- Pachet software de licente informatice integrate necesare in vederea implementarii
unui Sistem Informatic, pentru utilizatori interni si utilizatori externi- Servicii de montare si instalare echipamete video
(sistem supraveghere + sistem monitorizare)- Servicii de configurare şi implementare hardware şi infrastructura;- Servicii
de integrare si interconectare baze de date si sisteme in vederea imbunatatirii fluxurilor de munca si a imbunatatirii calitatii
rezultatelor- Servicii de analiza sisteme client si procese de munca- Servicii de configurare a programelor conform situatiei
si specificului unitatii- Servicii de punere in functiune a sistemelor software si initializare sisteme - Servicii de populare
a programelor IT cu date si informatii specifice unitatii la momentul pornirii sistemelor- Servicii de instruire a utilizatorilor/
operatorilor; imbunatatirea competentelor in utilizarea noilor tehnologii in activitatea curenta si a competentelor digitale-
Servicii complementare – identificarea, colectarea si analiza informatiei prezente in cadrul organizatiei BENEFICIARULUI,
procesarea acesteia si pregatirea pentru integrare in cadrul sistemelor informatice propuse spre implementare si anume realizarea:-
Nomenclatoarelor de persoane- Nomenclatoarelor de strazi- Nomenclatoarelor de documente- Nomenclatoarelor arhivistice- Evaluarii
necesitatii si restrictilor de procesare arhivistica- Evaluarii posibilitatilor si restrictilor privind digitizarea documentelor-
Evaluarii posibilitatilor si restrictilor privind implementarea arhivei electronice- Servicii de analiza arhiva - ANALIZAREA
ARHIVEI FIZICE Scopul acestei etape este determinarea documentelor (felul acestora, dimensiuni, formate, gradul de uzura,)
care urmeaza sa fie arhivate electronic. De asemenea, in urma acestei analize sunt determinate si metadatele asociate documentelor
(criteriile de indexare si regasire rapida), precum si modul de repartizare pe departamente a documentelor.- Servicii de arhivare
electronica a unui volum de documente din arhiva fizica - Servicii de populare a sistemului informatic de arhiva electronica
cu un volum de documente din arhiva fizica (scanare, indexare, incarcare documente proprii) – documente format A4/ A3 – minim
5000 pagini- Servicii de mentenanta preventiva- Servicii de mentenanta corectiva- Servicii de mentenanta evolutiva- Servicii
de suport tehnic si garantieSistemul Informatic propus va fi implementat pentru digitalizarea activității primăriei si a unei
unitati de invatamant si va fi compus din mai multe module sau subsisteme interconectate, fiecare cu funcționalități specifice.
Pentru unitatea de invatamant, sistemul va oferii:(a se vedea descrierea in cadrul Caietului de sarcini, la Cap. 3.4. Obiectul
achizitiei, atasat la documentatia de atribuire. )Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data
limită de depunere a ofertelor - 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor
de clarificare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.