Feedback
I.D.: 74967417

SERVICII DE REALIZARE AUDIT ENERGETIC SI LUMINOTEHNIC LA FINALIZAREA INVESTITIEI AVAND CA OBIECT: "MODERNIZARE SI REABILITARE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL ABRUD", JUD.ALBA

Data publicarii
08.11.22 Exista 112.701 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71314300-5
Termenul limita pentru depunere:
11.11.22
Pretul estimativ:
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICII DE REALIZARE AUDIT ENERGETIC SI LUMINOTEHNIC LA FINALIZAREA INVESTITIEI AVAND CA OBIECT: "MODERNIZARE SI REABILITARE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL ABRUD", JUD.ALBA, IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE APLICABILE IN VIGOARE. Informatii privind lucrarile aferente ob."MODERNIZARE SI REABILITARE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL ABRUD" : - Principalele lucrări care se impun a se executa în cadrul prezentei investiţii, pentru re...
SERVICII DE REALIZARE AUDIT ENERGETIC SI LUMINOTEHNIC LA FINALIZAREA INVESTITIEI AVAND CA OBIECT: "MODERNIZARE SI REABILITARE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL ABRUD", JUD.ALBA, IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE APLICABILE IN VIGOARE. Informatii privind lucrarile aferente ob."MODERNIZARE SI REABILITARE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL ABRUD" : - Principalele lucrări care se impun a se executa în cadrul prezentei investiţii, pentru reabilitarea şi eficientizarea energetică a sistemului de iluminat public al orasului Abrud sunt următoarele:  Demontarea aparatelor de iluminat existente si a elementelor conexe – 800 buc.  Montarea pe stâlpii existenţi şi proiectaţi, a aparatelor de iluminat cu surse LED (aparate împărţite pe clase de iluminat) – 800 buc. şi a elementelor conexe (braţe de prindere, cleme, cablu de alimentare, etc.) – 250 buc;  Implementarea unui sistem inteligent de management şi control prin telegestiune pentru monitorizarea şi controlul centralizat al aparatelor de iluminat
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Audit energetic pentru Iluminat public pentru comuna Abrud  
Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii: "MODERNIZARE ŞI REABILITARE ILUMINAT PUBLIC ÎN ORAŞUL ABRUD JUDEŢUL ALBA" 14.02.22
Licitatii Viitoare - CONSTRUCTIA OBIECTIVULUI DE INVESTITII"MODERNIZARE SI REABILITAREA SISTEMULUI SDE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL ABRUD, JUD.ALBA (PROGRAM ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE ANUL 2022) 07.02.22
Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii: "MODERNIZARE ŞI REABILITARE ILUMINAT PUBLIC ÎN ORAŞUL ABRUD JUDEŢUL ALBA"  
Lucrări pentru obiectivul de investiţii: "Creşterea eficienţei energetice a sistemului de iluminat public în UAT COMUNA BISTRA – judeţul ALBA In satele : Bistra ,Lunca Merilor, Cretesti, Lunca Larga, Garde, Ganesti, Namas, Novacesti, Dealu Muntelui, Hodisesti, Ciuldesti, Ratitis, Hudricesti si Trisoresti" 03.12.21
Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii: ,,Modernizarea Iluminatului public în Comuna UNIREA" 02.12.21
Achiziţie lucrări, inclusiv licenţe soft telegestiune pentru obiectivul de investiţii ,,REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC, ÎN MUNICIPIUL AIUD" cod SMIS 121920 14.12.21
Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii: ,, Modernizarea Iluminatului public în Comuna Vinţu de Jos Satul Vinţu de Jos - parţial" 02.12.21
SERVICII - EVALUARE MIJLOACE FIXE - ORASUL ABRUD - JUD.ALBA 30.10.15
Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii: ,,Modernizarea Iluminatului public în Comuna UNIREA"