Proiectul prevede implementarea următoarelor componente:
1. Infrastructură sistem integrat — Livrarea, instalarea pe echipamentele Beneficarului, precum şi configurarea tuturor licenţelor necesare funcţionării şi administrării sistemului GIS.
Prin Licenţă, se înţelege următoarele: aplicaţia/ softul integrat/ sistem de GIS, care este pus la dispoziţia Beneficiarului, de către Furnizor. Aceasta implica drepturi totale de fol...
Proiectul prevede implementarea următoarelor componente:
1. Infrastructură sistem integrat — Livrarea, instalarea pe echipamentele Beneficarului, precum şi configurarea tuturor licenţelor necesare funcţionării şi administrării sistemului GIS.
Prin Licenţă, se înţelege următoarele: aplicaţia/ softul integrat/ sistem de GIS, care este pus la dispoziţia Beneficiarului, de către Furnizor. Aceasta implica drepturi totale de folosire a aplicaţiei/ softului de care va dispune Benenficiarul. Furnizorul garantează că odată livrată aplicaţia/ softul, Beneficiarul nu mai are nevoie să achiziţioneze nici o altă licenţă adiţională, care să permită folosirea licenţei de sot/ aplicaţie/ sistem integrat GIS.
2. Modul cadastru, gestiune patrimoniu imobiliar
3.Modul gestiunea teritoriului şi gestiune date urbane
a. Componenta de gestionare a documentaţiilor PUG/PUZ/PUD, RLU
b. Componenta de gestionare a documentaţiilor pentru urbanism — cereri, emiteri CU/AC
c. Componenta de înregistrare, validare şi recepţie documentaţii standardizate de la proiectanţi (PUZ-uri, PUD-uri)
d. Componenta Dashboard
e. Componenta document management
f. Componenta publică — de interacţiune cu cetăţeanul
g. Componenta de Raportare
4. Modul gestiunea infrastructurii tehnice (ca de exemplu: echipare artere/fişa arterei, gestiune lucrări de amenajare, reabilitare artere, gestiune avarii)
5. Gestiunea Registrului Zonelor verzi
6. Aplicaţie WEBGIS – harta interactivă pentru public
7. Servicii de implementare:
-Servicii de instalare, configurare, testare sistem
-Servicii de instruire – administratori şi utilizatori
Prin utilizatori se înţelege, personalul intern, angajat al Beneficiarului, care va avea niveluri diferite de access, vizualizare, modificari, etc.
Populatia Municipiului Blaj si factorii interesati, denumiti utilizatori externi sau vizitatori sau “interactiunea cu cetateanul", vor avea doar posibilitatea de vizualizare a anumitor documente cum ar fi ca de ex. harti, retele stradale, PUG, PUZ.
-Servicii de garanţie şi suport tehnic în ceea ce priveste aplicaţia/ sistemul dezvoltat/ livrat de către furnizor.
Prin servicii de garanţie şi suport tehnic se înţelege asigurarea funcţionalităţiilor aplicaţiei/ softului/ licenţelor, fără introducerea de noi date care exced acest caiet de sarcini şi nici dezvoltarea de noi module, altele decât cele indicate în caietul de sarcini.
8. Servicii procesare/ preluare/ integrare date existente, puse la dispozitie de catre Beneficiar, in ceea ce priveste realizarea sisemului/ aplicatiei de GIS. De exemplu harti in format hartie, harti in format digital, alte tipuri de date, etc.