Compania sociologică (în continuare Prestator) urmează să efectueze un sondaj sociologic la nivel naţional în rândul populaţiei şi a companiilor nefianciare. Sondajul urmează a fi efectuat prin completarea chestionarului, formulat de către BNM, în rândul populaţiei şi companiilor nefinanciare. Prestatorul va propune metodologia pentru un eşantion naţional-reprezentativ de cel puţin 1000 de gospodării şi 350 de companii. În ...
Compania sociologică (în continuare Prestator) urmează să efectueze un sondaj sociologic la nivel naţional în rândul populaţiei şi a companiilor nefianciare. Sondajul urmează a fi efectuat prin completarea chestionarului, formulat de către BNM, în rândul populaţiei şi companiilor nefinanciare. Prestatorul va propune metodologia pentru un eşantion naţional-reprezentativ de cel puţin 1000 de gospodării şi 350 de companii. În cadrul eşantionului gospodăriilor vor fi incluse familii diversificate cel puţin după criteriile de stare socială, venit, vârste, precum şi regiuni geografice, iar eşantionul companiilor va fi reprezentativ cel puţin după criterii de mărime (mari, mijlocii, mici şi micro), tipuri de activităţi (exclusiv activitatea financiară), numărul de angajaţi, regiunea de operare. Prestatorul va efectua sondajul sociologic şi va prezenta datele colectate către BNM în format electronic, precum şi dovezile de veridicitate a datelor respective (raportul de pretestare a chestionarelor, raportul tehnic cu privire la etapele de realizare a sondajului, extrasul de apeluri efectuate în cadrul sondajului cu identificarea unui set de înscrieri selectate aleatoriu de Beneficiar). Înainte de predare a datelor, prestatorul le va coda, stoca, sistematiza. Datele prezentate către BNM vor fi dezagregate la nivel de persoane şi companii individuale. Termenele-limită pot fi revizuite de Beneficiar şi Prestator în funcţie de evoluţia implementării activităţilor, în limitele termenelor de tolerare.