Contractul presupune realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru un număr de 7 sectoare cadastrale, prin PNCCF, în cadrul UAT Comuna Negomir, Judeţul Gorj.
Sectoarele cadastrale (7 la număr), cuprind 1545 imobile, ce vor face obiectul lucrărilor de înregistrare sistematică sunt:
S 10 (mixt);
S 11 (mixt);
S 14 (extravilan);
S 15 (extravilan);
S 17 (mixt);
S 20 (extravilan);
S 21 (mixt).
În funcţie de preţul li...
Contractul presupune realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru un număr de 7 sectoare cadastrale, prin PNCCF, în cadrul UAT Comuna Negomir, Judeţul Gorj.
Sectoarele cadastrale (7 la număr), cuprind 1545 imobile, ce vor face obiectul lucrărilor de înregistrare sistematică sunt:
S 10 (mixt);
S 11 (mixt);
S 14 (extravilan);
S 15 (extravilan);
S 17 (mixt);
S 20 (extravilan);
S 21 (mixt).
În funcţie de preţul licitat, de către ofertantul câştigător, se va stabili numărul exact al sectoarelor (dintre cele de mai sus), ce vor face obiectul contractului, fără a depăşi, însă preţul de 113,40 lei fără TVA/imobil.
Sectoarele cadastrale vizate, fac parte din Categoria a III-a, de dificultate.
Contractul va fi supus tuturor regulilor şi condiiţiilor Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară, prevăzute prin legislaţia în materie, în vigoare, publicată pe site-ul ANCPI (http://www.ancpi.ro/pnccf/documente-support.html), Primăria Comunei Negomir şi ofertantul desemnat câştigător, nu fac altceva decât să adere la acestea.
Recepţia serviciilor prestate se va efectua de către/prin Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Gorj.
Pe lângă documentele prevăzute la Secţiunea CONDIŢII DE PARTICIPARE, Oferta de servicii trebuie să mai cuprindă şi următoarele informaţii:
1. Preţul unitar (fără TVA) / imobil;
2. Numărul de imobile estimate a fi înscrise în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară;
3. Termenul de execuţie al lucrărilor;
Prestatorul trebuie să prezinte (chiar şi după semnarea contractului) un grafic al lucrărilor ce urmează a se derula conform contractului, detaliat pe fiecare etapă în parte, cuprinzând următoarele activităţi:
- Obţinerea tuturor informaţiilor necesare realizării lucrărilor;
- Analiza tuturor documentelor obţinute;
- Realizarea campaniei de informare la nivel local;
- Realizarea efectivă a lucrărilor (efectuarea de măsurători, colectarea actelor de proprietate, realizarea documentaţiei tehnice);
- Întocmirea şi predarea la OCPI a Documentelor tehnice ale cadastrului – copie spre publicare;
- Actualizarea documentelor tehnice după soluţionarea contestaţiilor şi a cererilor de rectificare;
- Întocmirea şi predarea la OCPI a Documentelor tehnice ale cadastrului – copie finală.
*) În cazul în care ofertanţii aleg să publice ofetele în catalogul electronic din cadrul SICAP, aceştia vor publica: preţul unitar (fără TVA) / imobil, iar în descriere va preciza numărul de imobile estimate a fi înscrise în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară precum şi termenul de execuţie al lucrărilor, urmând ca la semnarea contractului să depună documentele prevăzute la secţiunea CONDIŢII DE PARTICIPARE, punctul 5), lit.:
b) declaraţia F2;
c) declaraţia F3;
d) declaraţia F4;
e) Propunerea financiară F5;
f) Centralizator de preţuri F6;
g) declaraţie F7;
h) Certificat de înregistrare - CUI eliberat de ONRC;
i) Certificat constatator eliberat de ONRC;
j) autorizaţia eliberată de ANCPI;
k) alte documete.