Feedback
I.D.: 96905359

Servicii de "Reparaţii şalupa Sirius 1"

Data publicarii
08.05.24 Exista 163.849 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50241100-7
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul contractului se vor presta servicii de reparaţii la şalupa Sirius 1, care constau în achiziţionarea şi înlocuirea celor două reductor-inversoare tip ZF HURT MARINE Italia, model ZF 80 IV – 2.0 aflate în dotarea şalupei. Echipamentele achiziţionate pentru a fi instalate la şalupa Sirius 1 pot fi similare celor existente, dar vor fi noi, certificate de o societate de clasificare membră IACS şi vor fi livrate de prod...
În cadrul contractului se vor presta servicii de reparaţii la şalupa Sirius 1, care constau în achiziţionarea şi înlocuirea celor două reductor-inversoare tip ZF HURT MARINE Italia, model ZF 80 IV – 2.0 aflate în dotarea şalupei. Echipamentele achiziţionate pentru a fi instalate la şalupa Sirius 1 pot fi similare celor existente, dar vor fi noi, certificate de o societate de clasificare membră IACS şi vor fi livrate de producători care au sisteme de service organizate în România. Operaţiunile necesare realizării reparaţiilor la şalupa Sirius 1 sunt următoarele: 1. Demontare-montare două reductor-inversoare; 2. Centrare motoare – reductor - inversoare – linii axiale; 3. Efectuare probe de funcţionare. Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde. Informaţii suplimentare privind constituirea garanţiei de participare (GP): Instrumentul de garantare trebuie să prevadă că GP este irevocabilă şi că plata GP se va executa necondiţionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaraţiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepţie. În cazul depunerii de oferte în asociere, GP trebuie constituită în numele asocierii şi să menţioneze că acoperă în mod solidar toţi membrii grupului de operatori economici. Situaţiile de reţinere a GP sunt prevăzute de art. 43 din HG 394/2016 şi trebuie menţionate toate în instrumentul de garantare. Entitatea contractanta are dreptul de a reţine garanţia, potrivit art. 43 din HG nr.394/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Entitatea contractantă poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. În cazul în care ofertantul extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungită corespunzător. GP se restituie în condiţiile art. 1641 din legea nr. 99/2016, cu completările şi modificările ulterioare. În cazul în care GP se constituie prin virament bancar (ordin de plată), se va utiliza următorul cont: - IBAN RO83BRDE140SV06373001400 deschis la B.R.D.; - IBAN RO26BTRL01401202693122XX deschis la Banca Transilvania. Dovada constituirii garanţiei trebuie sa fie prezentata în SEAP (semnată cu semnătură electronică extinssă a reprezentantului legal/imputernicit) cel mai târziu la data şi ora-limită de depunere a ofertelor (garanţia emisă in alta limba va fi insotita de traducere autorizata in limba romana). Echivalenta pentru o garantie depusa in alta moneda decat in LEI, se va face la cursul mediu anual în lei/valută comunicat de BNR. Neprezentarea GP odată cu oferta atrage după sine respingerea ofertei ca inacceptabilă în temeiul art. 143 alin. (2) lit. k) din HG 394/2016, cu completările şi modificările ulterioare. In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituită în numele asocierii şi se mentionează că acoperă în mod solidar toţi membrii grupului de operatori economici. GP se restituie în condiţiile art. 1641 din legea nr. 99//2016, cu completările şi modificările ulterioare. In situatia în care GP se constituie prin Polită de Garantare sau Scrisoare de Garanţie Bancară, ofertantul are obligaţia de a transmite originalul instrumentului de garantare în termen de 5 (cinci) zile de la data limită de depunere a ofertelor, la sediul entităţii contractante: Incinta Port Constanta, Gara Maritimă, judeţul Constanţa, cod poştal 900900. “In atentia: Ionela Dănilă, responsabil achizitie". Informatii suplimentare privind respectarea de catre ofertanti a cerintelor de la cap. III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale: Ofertanţii străini vor prezenta Documente echivalente care dovedesc o formă de înregistrare/atestare ori apartanenţă din punct de vedere profesional, conforme legii ţării de rezidenţă a ofertantului. Documentele vor conţine cel puţin următoarele informaţii: denumire completă, durata de funcţionare, sediul social, asociaţi/acţionari, persoane împuternicite/ administratori, domenii de activitate, activitati autorizate. Pentru persoanele juridice / fizice străine, documentele care dovedesc o înregistrare/atestare vor fi prezentate în traducere autorizată, in limba română. Note: 1) Initial, ca dovadă preliminară pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţei ofertantul va completa DUAE cu raspunsul la o singura intrebare referitoare la indeplinirea globala a tuturor cerintelor de calificare impuse, prin alegerea optiunii–DA sau prin alegerea optiunii-NU. Conform NOTIFICARE ANAP nr.1 /2021 cu privire la posibilitatea de completare a DUAE conferita de Regulamentul de punere in aplicare UE 2016/7 al comisie din 05.01.2016 a Formularului standard pentru documentul european de achizitie unic, entitatea contractanta a ales sa limiteze informatiile solicitate cu privire la indeplinirea de catre ofertanti a tuturor criteriilor de calificare impuse care se regasesc la nivelul anuntului relevant si a documentatiei de atribuire la o singura intrebare, si anume DA sau NU. 2) Ulterior, entitatea contractanta va solicita doar ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, prezentarea documentelor justificative care demonstreaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE. 3) Informatiile cuprinse în aceste documente trebuie să conţină date reale/actuale la data prezentării. 4) In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. 5) In situaţia în care vor fi executate părţi din contract de către subcontractanţi, dovada înregistrării şi corespondenţa activităţilor principale/secundare din cadrul acestuia cu obiectul achiziţiei se va prezenta obligatoriu şi de către subcontractanţi, pentru partea din contract pe care o vor realiza.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu