Realizarea serviciilor de publicitate si informare, în conformitate cu cererea de finantare si cu respectarea prevederilor Manualului de Identitate Vizuala pentru POR 2014-2020 - 1 februarie 2018, respectiv: - 4 comunicate de presa, la semnarea contractului de finantare, la finalizarea proiectului, la semnarea contractului de lucrari si la finalizarea lucrarilor; - 2 conferinte de presa, la demararea si finalizarea proiectu...
Realizarea serviciilor de publicitate si informare, în conformitate cu cererea de finantare si cu respectarea prevederilor Manualului de Identitate Vizuala pentru POR 2014-2020 - 1 februarie 2018, respectiv: - 4 comunicate de presa, la semnarea contractului de finantare, la finalizarea proiectului, la semnarea contractului de lucrari si la finalizarea lucrarilor; - 2 conferinte de presa, la demararea si finalizarea proiectului; - 7 panouri temporare – pe durata executiei lucrarilor; - 7 placi permanente. Machetele materialelor de promovare vor respecta prevederile Manualului de Identitate Vizuala pentru POR 2014 - 2020 - 1 februarie 2018. Materialele de promovare vor contine informatii legate de obiectivele, activitatile si rezultatele proiectului, beneficiar si finantatori, precum si contributia financiara a acestora. Materialele de promovare vor contine informatii legate de obiectivele, activitatile si rezultatele proiectului, beneficiar si finantatori, precum si contributia financiara a acestora. Panourile temporare si placile permanente trebuie sa fie confectionate dintr-un material rezistent la intemperii. În cazul în care, acestea se deterioreaza datorita unor factori externi (conditii meteo, etc.) prestatorul va trebui sa le refaca/ înlocuiasca fara costuri suplimentare, în termen de maximum 15 zile lucratoare. Conditiile de elaborare si prezentare cât si celelalte detalii sunt prezentate în Caietul de sarcini si Anexa nr. 1 la acesta, publicate pe site-ul CJ Valcea.