Achiziţia propusă este necesară pentru promovarea programului “Hidroelectrica viitorului”, program care urmăreşte pregătirea tinerilor pentru tranziţia de la şcoală la un posibil loc de muncă şi prezentarea unor oportunităţi de carieră prin popularizarea meseriilor din domeniul hidroenergetic.
a. pliant de prezentare a societăţii şi a evenimentului, 1 pagină format A4, 2 feţe policromie, 2 biguri, hârtie 130 g/mp lucioasă,...
Achiziţia propusă este necesară pentru promovarea programului “Hidroelectrica viitorului”, program care urmăreşte pregătirea tinerilor pentru tranziţia de la şcoală la un posibil loc de muncă şi prezentarea unor oportunităţi de carieră prin popularizarea meseriilor din domeniul hidroenergetic.
a. pliant de prezentare a societăţii şi a evenimentului, 1 pagină format A4, 2 feţe policromie, 2 biguri, hârtie 130 g/mp lucioasă, 700 buc.; conceptul grafic va fi în concordanţă cu scopul şi obiectivele proiectului şi cu cerinţele generale din prezentul caiet de sarcini şi va urmări conceptul general al materialelor realizate pentru ediţiile anterioare ale proiectului
b. bloc notes format A5, 50 pag., copertă 200-250 g/mp policromie, interior hârtie 70-80 g/mp tipărit la o culoare, legare: broşat sau spiralat, 675 buc.
c. pix personalizat corp plastic, grip cauciuc, clips metalic, mecanism de închidere-deschidere, serigrafie cu sigla şi denumirea societăţii/2 culori, 675 buc.
d. şapcă bumbac 100%, material 200 g/mp, 5 panele, personalizată policromie cu sigla societăţii, 675 buc.
e. servicii de transport cu mijloace de transport licenţiate pentru transport turistic de persoane, pentru 15 trasee (fiecare grup este format din 40-44 persoane, toate deplasările se fac concomitent)
f. servicii de masă asigurate pentru fiecare grup (masa de prânz pentru 40-45 persoane/grup x 15 grupuri) în unităţi de alimentaţie publică autorizate;
g. asigurarea unui pachet-gustare/participant conţinând: 0,5 l apă plată, 1 croissant sau similar, 1 ruladă sau similar (40-45 persoane/grup);
h. promovarea in mass-media a proiectului (TV/ radio/presa/on-line); în acest sens, este în sarcina ofertantului să facă propuneri astfel încăt să asigure promovarea şi vizibilitatea proiectului în conformitate cu scopul şi obiectivele acestuia.