Servicii de publicitate, pentru proiectul "Organizarea de programe de depistare precoce (screening), diagnostic şi tratament precoce al tuberculozei, inclusiv al tuberculozei latente"
Serviciile de realizare campanie de publicitate constau în:
3.1 Elaborare strategie de comunicare
Strategia de comunicare trebuie sa cuprinda minim :
- un plan de masuri specifice activitati de informare, educare, constientizare (IEC) a gru...
Servicii de publicitate, pentru proiectul "Organizarea de programe de depistare precoce (screening), diagnostic şi tratament precoce al tuberculozei, inclusiv al tuberculozei latente"
Serviciile de realizare campanie de publicitate constau în:
3.1 Elaborare strategie de comunicare
Strategia de comunicare trebuie sa cuprinda minim :
- un plan de masuri specifice activitati de informare, educare, constientizare (IEC) a grupului tinta al serviciilor de screening TB, inclusiv TB latenta definite conform proiectului
- organizarea si derularea campaniei de informare, educare, comunicare si constientizare a grupului tinta
- organizarea si derularea unui concurs de grafic design
3.2 Elaborare şi difuzare comunicat de presă – 15 comunicate de presa
3.3 Elaborare şi difuzare Newsletter- 42 de newsletter-uri interne (in cadrul parteneriatului de proiect ) si 40 judetene
3.4 Elaborare machetă şi producţie afiş A3 – 4000 buc
3.5 Elaborare machetă şi producţie pliant A5 – 20.000 buc.
3.6 Elaborare machetă şi producţie roll-up – 4 buc.
3.7 Elaborare macheta si productie popup spider curbat – 2 buc.
3.8 Organizare evenimente online :
3.8.1 4 workshop-uri
3.8.2 2 conferinte de presa organizate, ( una organizata cu ocazia zilei mondiale a luptei impotriva tuberculozei - 24 martie)
3.8.3 5 evenimente pentru promovarea activitatii de screening la nivel regional
3.9 Stabilirea de parteneriate media locale/naţionale/ONG relevante pentru promovarea si constientizarea activitatii de screening in randul populatiei. Parteneriatele vor avea incluse si clauze de difuzare a materialelor publicitare video si audio.
3.10 Realizare, producţie si difuzare spot radio si spot video
3.11 Monitorizare campanie conform startegiei de comunicare eleborate de ofertant
3.12 Realizare portofoliu foto pentru proiect
Campania vizeaza beneficiari directi si indirecti ai proiectului inclusiv la nivel personal, familial si de grup, persoanele provenind din grupuri vulnerabile, dar si publicul larg, prin transmiterea mesajelor privind nondiscriminarea persoanelor afectate de TB inclusiv TB latenta
Toate activităţile descrise în prezenta secţiune urmează a fi realizate până la data de 18.04.2023.