Feedback
I.D.: 44881869

Servicii de publicitate mass-media

Data publicarii
26.03.20 Exista 108.220 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6
Termenul limita pentru depunere:
06.04.20
Pretul estimativ:
184.800,00 RON - 184.800,00 RON
Documente participare:
  1. Model contract - lot 1-semnat.pdf
  2. Model contract - lot 2-semnat.pdf
  3. Model contract - lot 3-semnat.pdf
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Municipiul Hunedoara doreste sa achizitioneze urmatoarele servicii de publicitate : - Publicitate in presa scrisa centrala - Publicitate in presa scrisa locala - Publicitate TV - Publicitate Radio Serviciile de publicitate sunt necesare pentru: aparitia in presa locala si centrala a unor anunturi de interes public, asigurarea unui dialog intre reprezentantii administratiei publice locale si cetatenii municipiului hunedoar...
Municipiul Hunedoara doreste sa achizitioneze urmatoarele servicii de publicitate : - Publicitate in presa scrisa centrala - Publicitate in presa scrisa locala - Publicitate TV - Publicitate Radio Serviciile de publicitate sunt necesare pentru: aparitia in presa locala si centrala a unor anunturi de interes public, asigurarea unui dialog intre reprezentantii administratiei publice locale si cetatenii municipiului hunedoara, informarea publicului cu privire la proiectele aflate in curs de desfasurare la nivelul administratiei publice locale, promovarea evenimentelor organizate de primaria Municipiului Hunedoara.Achizitionarea serviciilor de publicitate media are ca obiectiv informarea corecta a cetatenilor, cu privire la actiunile si activitatile de interes public, desfasurate de autoritatea publica locala. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu