Prin achiziţia serviciilor de publicitate şi informare se vor realiza vizibilitatea proiectului şi informarea corespunzătoare a grupului ţintă şi a beneficiarilor direcţi şi indirecţi ai proiectului cu privire la obiectivele, activităţile şi rezultatele aşteptate ale proiectului, în conformitate cu prevederile Manualului de Identitate Vizuală pentru POR2014-2020 -versiunea1 februarie 2018.
Serviciile de publicitate şi inf...
Prin achiziţia serviciilor de publicitate şi informare se vor realiza vizibilitatea proiectului şi informarea corespunzătoare a grupului ţintă şi a beneficiarilor direcţi şi indirecţi ai proiectului cu privire la obiectivele, activităţile şi rezultatele aşteptate ale proiectului, în conformitate cu prevederile Manualului de Identitate Vizuală pentru POR2014-2020 -versiunea1 februarie 2018.
Serviciile de publicitate şi informare se vor realiza în conformitate cu cererea de finanţare, Anexa 8 la Contractul de finanţare şi cu respectarea prevederilor Manualului de Identitate Vizuală pentru POR 2014 - 2020 - versiunea 1 februarie 2018 şi vor cuprinde:
- 2 comunicate de presă, care vor fi publicate în mass-media la începutul şi sfârşitul implementării proiectului;
- 1 panou - pe toată durata de implementare a proiectului, într-un loc vizibil publicului, la locaţia proiectului, în cel mult o lună de la semnarea contractului de servicii;
- 1 placă permanentă.
Durata contractului este de 21 de luni de la semnarea contractului de servicii, respectiv până la finalizarea implementării proiectului.
În situaţia prelungirii contractului de finanţare, contractul de servicii se va prelungi/modifica în mod corespunzător.
Termenele estimate de predare/ elaborare sunt următoarele:
? comunicatele de presă: la începutul proiectului - după semnarea contractului de servicii şi la finalizarea proiectului;
? panoul temporar: pe toată durata de implementare a proiectului, într-un loc vizibil publicului, la locaţia proiectului, în cel mult o lună de la semnarea contractului de servicii;
? plăcile permanente: la finalizarea proiectului;
În prestarea serviciilor, Prestatorul va ţine seama de faptul că Beneficiarul are obligaţia de a transmite către Organismul Intermediar, pentru avizare, toate materialele realizate în cadrul proiectului, cu cel puţin 15 zile lucrătoare înainte de lansarea şi utilizarea acestora.
Celelalte detalii ale achiziţiei sunt prevazute în Caietul de sarcini + Anexa si Draftul de contract, publicate atât în SEAP, cât şi pe site-ul CJ Valcea.