Feedback
I.D.: 48194566

Servicii de publicitate şi informare aferente proiect cod SMIS 128040

Data publicarii
18.07.20 Exista 94.358 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39294100-0
Pretul estimativ:
7.000,00 RON - 7.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta neacceptata in termen: Servicii de publicitate şi informare aferente proiectului: „Reabilitarea/ modernizarea unui centru multifuncţional în zona Subdărmănesti -Cinematograful Cozla”COD SMIS 128040 Activitatea de publicitate şi informare se va desfăşura conform următorului grafic estimativ: 1 afiş/panou – dimensiuni 3m x h 2m, după semnarea contractului de lucrări; 1 anunţ începere proiect – cel târziu octombrie 20...
Oferta neacceptata in termen: Servicii de publicitate şi informare aferente proiectului: „Reabilitarea/ modernizarea unui centru multifuncţional în zona Subdărmănesti -Cinematograful Cozla”COD SMIS 128040 Activitatea de publicitate şi informare se va desfăşura conform următorului grafic estimativ: 1 afiş/panou – dimensiuni 3m x h 2m, după semnarea contractului de lucrări; 1 anunţ începere proiect – cel târziu octombrie 2020; 1095 buc autocolante – ultima lună de implementare a contractului de finanţare , 1 anunţ finalizare proiect - ultima lună de implementare a contractului de finanţare; 1 placă permanentă – dimensiuni 80 cm x 50 cm - ultima lună de implementare a contractului de finanţare. Durata de valabilitate a contractului va începe odată cu semnarea contractului de către ambele părţi şi se va încheia odată cu finalizarea implementării Proiectului de către Autoritatea Contractantă, respectiv data de 31.12.2022. Ataşat prezentei cumpărări directe am transmis documentaţia de atribuire, respectiv caietul de sarcini, draftul de contract şi formularele. În cazul în care sunteţi de acord cu cerinţele Autorităţii Contractante, vă rugăm ca în termen de maxim 3 zile de la acceptarea de către dvs a condiţiilor solicitate prin documentaţia de atribuire, să ne transmieţi pe adresa de e-mail carmen.buliga@primariapn.ro formularele solicitate completate, semnate şi eventualele amendamente la clauzele contractuale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu