Se vor achizitiona servicii de proiectare dupa cum urmeaza: Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, Proiect tehnic şi detalii de execuţie, Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor si execuţia lucrărilor pentru investitia " ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE P...
Se vor achizitiona servicii de proiectare dupa cum urmeaza: Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, Proiect tehnic şi detalii de execuţie, Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor si execuţia lucrărilor pentru investitia " ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA CASTELU,JUDEŢUL CONSTANŢA", proiect finantat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ –COMPONENTA C 3 (Managementul deşeurilor) , dupa cum urmeaza: Linie bugetara Valoare lei, fara TVA Cap. 3.5.4 Documentatii tehnice necesare pt obtinere avize/acorduri/autorizatii 2.500,00 lei Cap. 3.5.5 Verificarea tehnică de calitate a D.T.A.C proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie 10.000,00 lei .Cap. 3.5.6. Proiect tehnic, detalii de executie 30.000,00 lei, Cap.3.8.1. Asistenţa tehnică din partea proiectantului 7.500,00 lei Cap.4.1. Constructii si instalatii 1.921.683,50 lei Cap. 5.1.1. .Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 35.000,00 lei.Atenţie!Termenul până la care operatorii economici pot solicita clarificări, este de 13 zile, înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.Autoritatea contractantă va raspunde la solicitările de clarificare (dacă acestea au fost primite în termen), cu 4 zile înainte de data stabilită pentru depunerea ofertelor.