Obiectul achiziţiei îl reprezintă atribuirea contractului având ca obiect servicii de proiectare, verificare tehnică de calitate a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţare reţea publică de apă uzată şi staţie de epurare în comuna Voiceşti, ju...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă atribuirea contractului având ca obiect servicii de proiectare, verificare tehnică de calitate a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţare reţea publică de apă uzată şi staţie de epurare în comuna Voiceşti, judeţul Vâlcea".
Valoarea totală estimată a prezentului contract este 9.365.959,99 lei, fără TVA şi cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
A. Valoare cheltuieli pentru servicii de elaborare proiect tehnic, detalii execuţie, proiect pentru autorizarea executării lucrărilor şi documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor necesare: 197.000,00 lei, fără TVA, compusă din:
- Cheltuieli pentru servicii de elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor şi documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor necesare: 7.000,00 lei, fără TVA
- Cheltuieli pentru servicii de elaborare proiect tehnic şi detalii execuţie: 190.000,00 lei, fără TVA
B. Valoare cheltuieli pentru servicii de verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 12.000,00 lei, fără TVA.
C. Valoare cheltuieli pentru servicii asistenţă tehnică din partea proiectantului – 22.000,00 lei, fără TVA, compusă din:
- cheltuieli pentru servicii asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor: 14.000,00 lei, fără TVA
- cheltuieli pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către ISC: 8.000,00 lei, fără TVA
D. Valoare cheltuieli lucrari de executie: 9.134.959,99 lei, fără TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială: 15.602,56 lei, fără TVA
- Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii: 382.075,31 lei, fără TVA
- Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii: 7.378.187,35 lei, fără TVA
- Cheltuieli pentru utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 1.251.356,72 lei, fără TVA
- Cheltuieli pentru dotări: 29.979,40 lei, fără TVA
- Cheltuieli pentru lucrări de construcţii pentru organizarea şantierului: 77.758,65 lei, fără TVA
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 392.681,00 lei. Acestea nu fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, urmând să fie atribuite, doar dacă va fi cazul, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul de realizare a contractului va fi:
a) Pentru activitatea de proiectare:
- 60 zile pentru Faza 1 - elaborare Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.), Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor – (P.O.E.), Proiect tehnic de execuţie, Verificare Tehnica Atestata)
- 16 de luni pentru Faza a 2-a - asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor
- maxim 20 zile începând cu data emiterii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru Faza a 3-a - Intocmirea documentatiei privind partea din Cartea Tehnica a Constructiei ce se realizeaza de catre proiectantul lucrarilor conform dispozitiilor legale; Intocmirea documentatiei privind Proiectul de urmarire a comportarii in timp a constructiei ce se realizeaza de catre proiectantul lucrarilor conform dispozitiilor legale; Documentatiile tehnice pentru obtinerea autorizatiilor de functionare a obiectivului de investitie conform dispozitiilor legale; Parte scrisa si desenata -AS BUILD.
b) Pentru activitatea de execuţie lucrări - Durata de executie a lucrarilor va fi 16 luni, incepand cu emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
Observaţi: Nu exista limitări / restricţii (cum ar fi accesul la locaţie, mediu, avize etc.) care pot afecta implementarea contractului.
Ofertantul are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare la documentaţia de atribuire pana in a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.