Feedback
I.D.: 102557380

Servicii de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie «ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN LOCALITATEA IBĂNEŞTI, COMUNA IBĂNEŞTI, JUDEŢUL VASLUI»

Data publicarii
11.09.24
Coduri CPV
45232150-8 45310000-3 45343200-5 71322000-1 71328000-3 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
30.09.24
Pretul estimativ:
4.068.595,00 RON - 4.068.595,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.09.24 Publicat la 13.09.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN LOCALITATEA IBĂNEŞTI, COMUNA IBĂNEŞTI, JUDEŢUL VASLUI» Obiectele contractului sunt: - realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie - realizare pr...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN LOCALITATEA IBĂNEŞTI, COMUNA IBĂNEŞTI, JUDEŢUL VASLUI» Obiectele contractului sunt: - realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie - realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie - verificarea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentru instalaţii. - Asistenţa tehnică a Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor - realizarea tuturor lucrărilor care fac obiectul studiului de fezabilitate Indicatori tehnici minimali: 1. Sursa de apa: Puţuri forate de adâncime F1÷F2 = 2 buc. 2. Conductă de aducţiune: Conducte din PEID PE100 Pn20/16/10 De 75mm Ltot=2146ml 3 Gospodăria de apa GA Ibăneşti - Rezervor de înmagazinare cu volumul V=175mc = 1 buc. - Camera de vane = 1 buc. - Staţie de clorinare cu hipoclorit de sodiu = 1 buc. - Alte obiecte tehnologice (cămine de vizitare, alei si suprafeţe pentru acces auto si pietonal, împrejmuire) = 1 buc. 4 Conducte de transport: Conducte din PEID PE100 Pn10 De 140/125mm Ltot=1018ml 5. Reţele de distribuţie, inclusiv branşamente la gospodarii de pe traseul reţelei; Conducte din PEID PE100 Pn10 De 140/110mm Ltot=9230ml Conducte PEID Pn10 De 63/32mm Lmed=7ml /branşament şi cămine de branşament D1000m = 313 buc. Note: *)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor" **) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire. ***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia. ****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2 **) Durata contractului este de maxim 24 luni. Contractul de lucrări va fi semnat numai în urma obţinerii finanţării. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei. Durata estimată de suspendare până la semnarea contractului: 12 luni
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu