Obiectul contractului constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice şi verificarea acesteia de către verificatori de proiect autorizaţi, în faza DTAC + DTOE + PT pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie şi documentaţii şi studii necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor conform C.U., asigurarea a...
Obiectul contractului constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice şi verificarea acesteia de către verificatori de proiect autorizaţi, în faza DTAC + DTOE + PT pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie şi documentaţii şi studii necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor conform C.U., asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului precum şi execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Reabilitare termică a clădirii C8 – Policlinică în cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Preda Sibiu",
Componentele majore ale contractului constau în:
I.Proiectare
II.Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derulării execuţiei
III.Verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic
IV. Execuţia lucrărilor
Valoarea totală estimată a contractului de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări este de 6.038.682,59 lei fără TVA, defalcată astfel:
-Servicii de proiectare faza DTAC, DTOE, PT (inclusiv DDE si verificarea tehn. a proiectului, elaborare certificat de performanţă energetică a clădiri şi elaborare documentaţie în vederea obţinerii Autorizaţiei de Funcţionare ISU) în valoare de 164.100,00 lei fără TVA
Asistenţa tehnică din partea proiectantului în valoare de 25.000,00 lei fără TVA ;
-Execuţia lucrărilor în valoare de 5.849.582,59 lei fără TVA .
Durata contractului este de 79 de luni şi se împarte după cum urmează:
-Documentaţia tehnică pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare – 30 zile de la data emiterii ordinului de începere a întocmirii documentaţiilor pentru obţinerea avizelor/acordurilor.
-Obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism (inclusiv scenariul de securitate la incendiu în vederea obţinerii avizului de securitate la incendiu, chiar dacă acesta nu este solicitat prin Certificatul de Urbanism)– 30 zile de la predarea/primirea documentaţiei tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor. Această perioadă nu intră în sarcina prestatorului dar se ia în calcul la durata totală a contractului.
-Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC) şi documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor (DTOE) – 30 zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor pentru întocmirea DTAC (documentaţie tehnică pentru autorizare de construire) şi DTOE (documentaţia tehnică pentru organizare a execuţiei lucrărilor) inclusiv verificarea tehnică a proiectului. Ordinul de începere a serviciilor de întocmire a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire şi proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor se va emite în termen de 1 zi de la obţinerea tuturor avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism.
-Obţinerea Autorizaţiei de Construire – 30 zile de la predarea/primirea documentaţiilor DTAC şi DTOE verificate. Această perioadă nu intră în sarcina prestatorului dar se ia în calcul la durata totală a contractului.
-Proiect tehnic de execuţie – 30 zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor de întocmire a proiectului tehnic (PT) inclusiv verificarea tehnică a proiectului, respectiv după obţinerea Autorizaţiei de Construire (AC). Ordinul de începere a serviciilor de întocmire a proiectului tehnic (PT) se va emite în termen de 1 zi de la obţinerea autorizaţiei de construire (AC).
-Asistenţa tehnică din partea proiectantului – pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor până la încheierea Procesului Verbal de Recepţie la Terminarea Lucrărilor de execuţie.
-Execuţie lucrări – 12 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor + 2 luni recepţia lucrărilor (include elaborarea Certificatului de Performanţă Energetică şi elaborarea documentaţiei în vederea obţinerii Autorizaţiei de Funcţionare ISU)
-Perioada de garanţie – 60 luni – până la încheierea procesului verbal de recepţie finală.