Obiectul contractului constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice şi verificarea acesteia de către verificatori de proiect autorizaţi, în faza DTAC + DTOE + PT pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie şi documentaţii şi studii necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor conform C.U., asigurarea a...
Obiectul contractului constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice şi verificarea acesteia de către verificatori de proiect autorizaţi, în faza DTAC + DTOE + PT pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie şi documentaţii şi studii necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor conform C.U., asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului precum şi execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilion V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu".
Componentele majore ale contractului constau în:
I. Proiectare
II. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derulării execuţiei
III. Verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic
IV. Execuţia lucrărilor
Valoarea estimată este de 8.134.522,84 lei fără TVA, respectiv 9.680.082,18 lei cu TVA, defalcată astfel:
• Servicii de proiectare faza DTAC, DTOE, PT – 213.100,00 lei fără TVA, respectiv 253.589,00 lei cu TVA – formată din liniile 3.2; 3.4; 3.5.4; 3.5.5; 3.5.6 din Devizul General;
• Asistenţa tehnică din partea proiectantului în valoare de 30.000,00 lei fără TVA respectiv 35.700,00 lei cu TVA – formată din linia 3.8.1 din Devizul General;
• Execuţia lucrărilor în valoare de 7.891.422,84 lei fără TVA respectiv 9.390.793,18 lei cu TVA – formată din liniile 1.3; 2; 4.1; 4.2; 4.3; 5.1 din Devizul General.
Durata contractului este de 81 luni şi se împarte după cum urmează:
- Documentaţia tehnică pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare – 30 zile de la data emiterii ordinului de începere a întocmirii documentaţiilor pentru obţinerea avizelor/acordurilor.
- Obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism (inclusiv scenariul de securitate la incendiu în vederea obţinerii avizului de securitate la incendiu, chiar dacă acesta nu este solicitat prin Certificatul de Urbanism) – 30 zile de la predarea/primirea documentaţiei tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor. Această perioadă nu intră în sarcina prestatorului dar se ia în calcul la durata totală a contractului.
- Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC) şi documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor (DTOE) – 30 zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor pentru întocmirea DTAC (documentaţie tehnică pentru autorizare de construire) şi DTOE (documentaţia tehnică pentru organizare a execuţiei lucrărilor) inclusiv verificarea tehnică a proiectului. Ordinul de începere a serviciilor de întocmire a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire şi proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor se va emite în termen de 1 zi de la obţinerea tuturor avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism.
- Obţinerea Autorizaţiei de Construire – 30 zile de la predarea/primirea documentaţiilor DTAC şi DTOE verificate. Această perioadă nu intră în sarcina prestatorului dar se ia în calcul la durata totală a contractului.
- Proiect tehnic de execuţie – 30 zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor de întocmire a proiectului tehnic (PT) inclusiv verificarea tehnică a proiectului, respectiv după obţinerea Autorizaţiei de Construire (AC). Ordinul de începere a serviciilor de întocmire a proiectului tehnic (PT) se va emite în termen de 1 zi de la obţinerea autorizaţiei de construire (AC).
- Asistenţa tehnică din partea proiectantului – pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor până la încheierea Procesului Verbal de Recepţie la Terminarea Lucrărilor de execuţie.
- Execuţie lucrări – 14 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor + 2 luni recepţia lucrărilor (include elaborarea Certificatului de Performanţă Energetică şi elaborarea documentaţiei în vederea obţinerii Autorizaţiei de Funcţionare ISU)
- Perioada de garanţie – 60 luni – până la încheierea procesului verbal de recepţie finală.