Feedback
I.D.: 101616286

Servicii de proiectare, verificare tehnică a proiectului, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilionul Psihiatrie V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu"

Data publicarii
20.08.24
Coduri CPV
45000000-7
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice şi verificarea acesteia de către verificatori de proiect autorizaţi, în faza DTAC + DTOE + PT pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie şi documentaţii şi studii necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor conform C.U., asigurarea a...
Obiectul contractului constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice şi verificarea acesteia de către verificatori de proiect autorizaţi, în faza DTAC + DTOE + PT pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie şi documentaţii şi studii necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor conform C.U., asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului precum şi execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilion V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu". Componentele majore ale contractului constau în: I. Proiectare II. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derulării execuţiei III. Verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic IV. Execuţia lucrărilor Valoarea estimată este de 8.134.522,84 lei fără TVA, respectiv 9.680.082,18 lei cu TVA, defalcată astfel: • Servicii de proiectare faza DTAC, DTOE, PT – 213.100,00 lei fără TVA, respectiv 253.589,00 lei cu TVA – formată din liniile 3.2; 3.4; 3.5.4; 3.5.5; 3.5.6 din Devizul General; • Asistenţa tehnică din partea proiectantului în valoare de 30.000,00 lei fără TVA respectiv 35.700,00 lei cu TVA – formată din linia 3.8.1 din Devizul General; • Execuţia lucrărilor în valoare de 7.891.422,84 lei fără TVA respectiv 9.390.793,18 lei cu TVA – formată din liniile 1.3; 2; 4.1; 4.2; 4.3; 5.1 din Devizul General. Durata contractului este de 81 luni şi se împarte după cum urmează: - Documentaţia tehnică pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare – 30 zile de la data emiterii ordinului de începere a întocmirii documentaţiilor pentru obţinerea avizelor/acordurilor. - Obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism (inclusiv scenariul de securitate la incendiu în vederea obţinerii avizului de securitate la incendiu, chiar dacă acesta nu este solicitat prin Certificatul de Urbanism) – 30 zile de la predarea/primirea documentaţiei tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor. Această perioadă nu intră în sarcina prestatorului dar se ia în calcul la durata totală a contractului. - Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC) şi documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor (DTOE) – 30 zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor pentru întocmirea DTAC (documentaţie tehnică pentru autorizare de construire) şi DTOE (documentaţia tehnică pentru organizare a execuţiei lucrărilor) inclusiv verificarea tehnică a proiectului. Ordinul de începere a serviciilor de întocmire a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire şi proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor se va emite în termen de 1 zi de la obţinerea tuturor avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism. - Obţinerea Autorizaţiei de Construire – 30 zile de la predarea/primirea documentaţiilor DTAC şi DTOE verificate. Această perioadă nu intră în sarcina prestatorului dar se ia în calcul la durata totală a contractului. - Proiect tehnic de execuţie – 30 zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor de întocmire a proiectului tehnic (PT) inclusiv verificarea tehnică a proiectului, respectiv după obţinerea Autorizaţiei de Construire (AC). Ordinul de începere a serviciilor de întocmire a proiectului tehnic (PT) se va emite în termen de 1 zi de la obţinerea autorizaţiei de construire (AC). - Asistenţa tehnică din partea proiectantului – pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor până la încheierea Procesului Verbal de Recepţie la Terminarea Lucrărilor de execuţie. - Execuţie lucrări – 14 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor + 2 luni recepţia lucrărilor (include elaborarea Certificatului de Performanţă Energetică şi elaborarea documentaţiei în vederea obţinerii Autorizaţiei de Funcţionare ISU) - Perioada de garanţie – 60 luni – până la încheierea procesului verbal de recepţie finală.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE PROIECTARE, VERIFICARE TEHNICĂ A PROIECTULUI, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI “REABILITAREA TERMICĂ A CLĂDIRII C8 – POLICLINICĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. PREDA SIBIU"  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU" PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentaţii de verificatori autorizaţi +obţinere avize + asistenţă tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare  
Servicii de proiectare faza PT, PAC, POE + Execuţia lucrărilor şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului în cadrul proiectului: "Reabilitare, modernizare şi dotare a Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Mediaş (CSEI Mediaş)"  
Servicii de proiectare faza PT, PAC, POE + Execuţia lucrărilor şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului în cadrul proiectului: "Reabilitare, modernizare şi dotare a Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Mediaş (CSEI Mediaş)"  
Serviciilor de proiectare fazaPAC, POE, PT, asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Şcolii nr. 22 în vederea relocării Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă nr. 1 Sibiu"  
Servicii de proiectare faza PT, PAC, POE + Execuţia lucrărilor şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului în cadrul proiectului: "Reabilitare, modernizare şi dotare a Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Mediaş (CSEI Mediaş)"  
Servicii de proiectare faza PT, PAC, POE + Execuţia lucrărilor şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului în cadrul proiectului: "Reabilitare, modernizare şi dotare a Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Mediaş (CSEI Mediaş)"  
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţia lucrărilor în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Şcolii nr. 22 în vederea relocării Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă nr. 1 Sibiu""  
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţia lucrărilor în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Şcolii nr. 22 în vederea relocării Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă nr. 1 Sibiu""