Obiectul contractului constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice şi verificarea acesteia de către verificatori de proiect autorizaţi, în faza DTAC + DTOE + PT pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie şi documentaţii şi studii necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor conform C.U., asigurarea a...
Obiectul contractului constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice şi verificarea acesteia de către verificatori de proiect autorizaţi, în faza DTAC + DTOE + PT pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie şi documentaţii şi studii necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor conform C.U., asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului precum şi execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilion V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu", astfel:
1. Realizarea documentaţiei tehnico-economice faza D.T.A.C. + D.T.O.E. + P.T. care trebuie să respecte conţinutul cadru prevăzut de HG. Nr. 907/29.11.2016 cu modificările şi completările ulterioare;
2. Devizul general + devizele pe obiecte, conform HG 907/2016 cu modificările şi completările ulterioare care va cuprinde următoarele:
• Formularul F1 – Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv;
• Formularul F2 – Centralizatorul cheltuielilor pe obiect şi categorii de lucrări;
• Formularul F3 – Lista cu cantităţi de lucrări, pe categorii de lucrări;
• Formularul F4 – Lista cu cantităţile de utilaje şi echipamente tehnologice, inclusiv dotări şi active necorporale;
• Formularul F5 – Fişe tehnice utilaje/echipamente;
• Formularul F6 – Graficul general de realizare a investiţiei publice.
Formularul F1 va fi elaborat pe tipuri de cheltuieli eligibile, neeligibile şi conexe.
3. Documentaţia tehnică pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin certificatele de urbanism,(inclusiv scenariul de securitate la incendiu în vederea obţinerii avizului de securitate la incendiu, chiar dacă acesta nu este solicitat prin Certificatul de Urbanism) ;
4. Verificarea tehnică de calitate a proiectului - faza DTAC + DTOE + PT;
5. Execuţia lucrărilor;
6. Asistenţă tehnică pe toată perioada execuţiei lucrărilor;
7. Elaborarea Certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor;
8. Elaborarea Cărţii Tehnice a construcţiei + elaborare documentaţie în vederea obţinerii Autorizaţiei de Funcţionare ISU.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile, conform sectiunii I.3.din fisa de date. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016.