Servicii de proiectare, verificare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea Şcolii Gimnaziale Speciale Huedin"
Obiectul contractului presupune realizarea următoarelor etape:
1. Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize/acorduri şi obţinerea aut...
Servicii de proiectare, verificare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea Şcolii Gimnaziale Speciale Huedin"
Obiectul contractului presupune realizarea următoarelor etape:
1. Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize/acorduri şi obţinerea autorizaţiei de construire)
2. Servicii de verificare tehnică de calitate a documentaţiilor de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi
3. Execuţia lucrărilor în baza Proiectului Tehnic verificat şi autorizat conform prevederilor legale
4. Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor.
Oferta prezentată va fi considerată conformă în măsura în care oferta va fi întocmită cu respectarea cerinţelor din Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (D.A.L.I.) şi Caietul de Sarcini.
Valoarea estimată pentru achiziţionarea serviciilor de proiectare, verificare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea Şcolii Gimnaziale Speciale Huedin" este în sumă de 6.056.707,29 lei fără TVA defalcată astfel:
- Elaborare Proiect tehnic, Detalii de execuţie, inclusiv Documentaţie tehnică obţinere avize/acorduri şi verificare proiect de catre verificatori atestati (cap. 3.5.6. + cap. 3.5.4. + cap. 3.5.5.) - 178.404,2 lei fără TVA;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului (cap. 3.8.1.)– 41.945,63 lei fără TVA;
- Valoarea executiei lucrarilor (C+M + cap. 4.3) – 5.836.357,46 lei fără TVA
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat şi fişa de date a achiziţiei - Secţiunea I.1), respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 9 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea "Documentaţie, clarificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare: termenul limită este: în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare simplificat.