Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari in cadrul Proiectului: PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA BRINCOVENI, JUDETUL OLT, cu referire la:
- Proiect tehnic
- Detalii de executie
- Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor
- Verificarea tehnica a proiectarii
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcusul executiei
Cheltuieli pentru servi...
Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari in cadrul Proiectului: PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA BRINCOVENI, JUDETUL OLT, cu referire la:
- Proiect tehnic
- Detalii de executie
- Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor
- Verificarea tehnica a proiectarii
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcusul executiei
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 175.941,44 lei compusa din:
Proiect tehnic si detalii de executie – 114.336,62 lei
Documentatii avize/acorduri – 15.401,04 lei
Verificare tehnica a PT 11.550,78 lei
Asistenta tehnica din partea proiectantului – 34.653 lei
Cheltuieli lucrari de executie: 7.795.441,84 lei compusa din:
A. Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 211.200 lei
B. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitie: 1.064.675 lei
C. Cheltuieli pentru investiţia de bază: 6.456.037,38 lei
D. Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizarii de santier – 63.529,46 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 7 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. In acest sens, se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise cu 9 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.