Servicii de proiectare tehnica si asistenta din partea proiectantului pentru obiectivul „Construire şi dotare aşezământ cultural în Comuna Aroneanu, judeţul Iaşi”, care constau in prestarea serviciilor de proiectare privind intocmirea proiect tehnic si detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si pentru participarea in fazele de control cu ISC, intocmire documentat...
Servicii de proiectare tehnica si asistenta din partea proiectantului pentru obiectivul „Construire şi dotare aşezământ cultural în Comuna Aroneanu, judeţul Iaşi”, care constau in prestarea serviciilor de proiectare privind intocmirea proiect tehnic si detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si pentru participarea in fazele de control cu ISC, intocmire documentatii-suport pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii, in conformitate cu caietul de sarcini pe toata durata executiei lucrarilor la obiectivul referit.
Valoarea estimata este de 54.364,00 lei fara TVA si este compusa dupa cum urmeaza:
1. Servicii de proiectare - Faza proiect tehnic, Detalii de executie si Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie – 37.542,00 lei fara TVA
2. Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor – 16.822,00 lei;
Durata de realizare a contractului este impartita astfel:
Durata în luni: sau în zile: 90 (de la data emiterii ordinelor de incepere a serviciilor)
? intocmire proiect tehnic si documentaţii tehnice de executie - maxim 45 zile de la semnarea contractului;
? intocmire documentatii-suport - maxim 45 zile de la data finalizarii proiectului;
? asistenta tehnica din partea proiectantului - pe întreaga perioada/durata de executie a lucrarilor la obiectivului.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor).