Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare tehnica la faza PTH si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru realizarea investitiei „Înfiin?are re?ea publica de apa uzata ?i sta?ie de epurare în comuna Bicazu Ardelean, jude?ul Neam?”, finan?at prin FEADR, submasura 7.2.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documenta?ii pentru ob?inerea acordurilor si avi...
Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare tehnica la faza PTH si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru realizarea investitiei „Înfiin?are re?ea publica de apa uzata ?i sta?ie de epurare în comuna Bicazu Ardelean, jude?ul Neam?”, finan?at prin FEADR, submasura 7.2.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documenta?ii pentru ob?inerea acordurilor si avizelor si a documentatiilor necesare obtinerii autorizatiei de construire (PAC si POE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga durata de executie a lucrarilor.
Descrierea detaliata a serviciilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoare estimata a contractului de prestare servicii de proiectare tehnica la faza PTH si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru realizarea investi?iei „Înfiin?are re?ea publica de apa uzata ?i sta?ie de epurare în comuna Bicazu Ardelean, jude?ul Neam?” este de 86.467,95 lei fara TVA, formata din însumarea valorilor urmatoarelor linii/sublinii bugetare din devizul general al proiectului si bugetului indicativ:
? 71.207,83 lei fara TVA – 3.3.1. Cheltuieli pentru elaborarea tuturor fazelor de proiectare, c) Proiect Tehnic;
? 10.171,90 lei fara TVA – 3.3.1 Cheltuieli pentru elaborarea tuturor fazelor de proiectare, d) Detalii de execu?ie;
? 5.088,22 lei fara TVA – 3.6.1. Asisten?a tehnica din partea proiectantului în cazul în care aceasta nu intra în tarifarea proiectarii
Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 6 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar, complet si fara ambiguitati, cat mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, intr-o perioada care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 2 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic, conform prevederilor art. 103, alin. 2 din cadrul HG 395/2016.