Feedback
I.D.: 79226179

Servicii de proiectare tehnica (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini, Asistenta Tehnica din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor ) pentru realizarea obiectivelor de investiţii din bazinul hidrografic Crisuri

Data publicarii
02.03.23 Exista 107.019 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Pretul estimativ:
1.800.000,00 RON - 1.800.000,00 RON
2.613.000,00 RON - 2.613.000,00 RON
1.630.000,00 RON - 1.630.000,00 RON
1.613.000,00 RON - 1.613.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. LOT 1 : Servicii de proiectare (faza D.A.L.I.) pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Leşu, jud. Bihor", Servicii de proiectare (faza D.A.L.I.) pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Leşu, jud. Bihor"- conform cerintelor din Caietul de sarcini -LOT 1Documentaţia de avizare a lucrărilor de ...
1. LOT 1 : Servicii de proiectare (faza D.A.L.I.) pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Leşu, jud. Bihor", Servicii de proiectare (faza D.A.L.I.) pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Leşu, jud. Bihor"- conform cerintelor din Caietul de sarcini -LOT 1Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii este documentaţia tehnico-economică, similară studiului de fezabilitate, elaborată pe baza expertizei tehnice a construcţiei/construcţiilor existente şi, după caz, a studiilor, auditurilor ori analizelor de specialitate în raport cu specificul investiţiei.Documentaţia va fi întocmită conform Conţinutului - cadru prevăzut în anexa nr. 5 din HG 907/2016 şi va fi verificată, semnată şi ştampilată de către expertul tehnic pentru confirmarea conformităţii cu raportul de expertiză tehnică.Documentaţia tehnico-economică faza D.A.L.I. va fi supusă avizării în cadrul Comisiei naţionale pentru siguranţa barajelor şi lucrărilor hidrotehnice - CONSIB, în conformitate cu prevederile Legii nr. 107/1996 (Legea Apelor), art. 68.Activităţile necesare a fi realizate în cadrul contractului sunt prezentate detaliat in capitol 4. din Caietul de sarcini, astfel:Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) /Studiu de fezabilitate Documentatii necesare pentru obtinere a avizelor/acordurilor – dupa cazDocumentatii tehnice privind exproprierea pentru cauză de utilitate publica – dupa cazDocumentatii in cadrul procedurii de mediu EIM si EADocumentatia pentru obţinerea Avizului de Gospodărire a ApelorEvaluarea impactului asupra mediuluiLegislaţie specifică:Etapa de evaluare iniţialăEtapa de definire a domeniului evaluării şi de realizare a raportului privind impactul asupra mediului. 6. LOT 6 : Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Zerindu Mic, jud. Arad ",, II.2.1) LOT 6Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Zerindu Mic, jud. Arad "Activităţile necesare a fi realizate în cadrul contractului sunt prezentate detaliat in capitol 4. din Caietul de sarcini, astfel:Etapa I-a Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) /Studiu de fezabilitate (după caz)Documentatii necesare pentru obtinere a avizelor/acordurilor – dupa cazDocumentatii tehnice privind exproprierea pentru cauză de utilitate publica – dupa cazDocumentatii in cadrul procedurii de mediu EIM si EADocumentatia pentru obţinerea Avizului de Gospodărire a ApelorEvaluarea impactului asupra mediuluiLegislaţie specifică:Etapa de evaluare iniţialăEtapa de definire a domeniului evaluării şi de realizare a raportului privind impactul asupra mediuluiEtapa a II-aProiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construireProiectul de organizare a execuţiei lucrărilorProiectul tehnic de execuţieEtapa a III –aÎn perioada de execuţie a lucrărilor, Prestatorul va asigura serviciile de asistenţă tehnică în vederea soluţionării unor situaţii neprevăzute prin proiect (având în vedere natura proiectului – reabilitări ale construcţiilor existente) sau adaptări ale soluţiilor proiectate la situaţia din teren. Înainte de recepţia la terminarea lucrărilor, Prestatorul va prezenta în faţa comisiei de recepţie punctul de vedere privind execuţia lucrărilor.. 4. LOT 4 : Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Şicula, jud Arad ", Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţii: LOT 4 : "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Şicula, jud Arad"Activităţile necesare a fi realizate în cadrul contractului sunt prezentate detaliat in capitol 4. din Caietul de sarcini, astfel:Etapa I-a Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) /Studiu de fezabilitate (după caz)Documentatii necesare pentru obtinere a avizelor/acordurilor – dupa cazDocumentatii tehnice privind exproprierea pentru cauză de utilitate publica – dupa cazDocumentatii in cadrul procedurii de mediu EIM si EADocumentatia pentru obţinerea Avizului de Gospodărire a ApelorEvaluarea impactului asupra mediuluiLegislaţie specifică:Etapa de evaluare iniţialăEtapa de definire a domeniului evaluării şi de realizare a raportului privind impactul asupra mediuluiEtapa a II-aProiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construireProiectul de organizare a execuţiei lucrărilorProiectul tehnic de execuţieEtapa a III –aÎn perioada de execuţie a lucrărilor, Prestatorul va asigura serviciile de asistenţă tehnică în vederea soluţionării unor situaţii neprevăzute prin proiect (având în vedere natura proiectului – reabilitări ale construcţiilor existente) sau adaptări ale soluţiilor proiectate la situaţia din teren. Înainte de recepţia la terminarea lucrărilor, Prestatorul va prezenta în faţa comisiei de recepţie punctul de vedere privind execuţia lucrărilor.. 2. LOT 2 : Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Cigher, jud Arad ", Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Cigher, jud Arad "Activităţile necesare a fi realizate în cadrul contractului sunt prezentate detaliat in capitol 4. din Caietul de sarcini, astfel:Etapa I-a Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) /Studiu de fezabilitate (după caz)Documentatii necesare pentru obtinere a avizelor/acordurilor – dupa cazDocumentatii tehnice privind exproprierea pentru cauză de utilitate publica – dupa cazDocumentatii in cadrul procedurii de mediu EIM si EADocumentatia pentru obţinerea Avizului de Gospodărire a ApelorEvaluarea impactului asupra mediuluiLegislaţie specifică:Etapa de evaluare iniţialăEtapa de definire a domeniului evaluării şi de realizare a raportului privind impactul asupra mediuluiEtapa a II-aProiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construireProiectul de organizare a execuţiei lucrărilorProiectul tehnic de execuţieEtapa a III –aÎn perioada de execuţie a lucrărilor, Prestatorul va asigura serviciile de asistenţă tehnică în vederea soluţionării unor situaţii neprevăzute prin proiect (având în vedere natura proiectului – reabilitări ale construcţiilor existente) sau adaptări ale soluţiilor proiectate la situaţia din teren. Înainte de recepţia la terminarea lucrărilor, Prestatorul va prezenta în faţa comisiei de recepţie punctul de vedere privind execuţia lucrărilor.. 5. LOT 5 : Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Tămaşda, jud. Bihor", Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Tămaşda, jud. Bihor"Activităţile necesare a fi realizate în cadrul contractului sunt prezentate detaliat in capitol 4. din Caietul de sarcini, astfel:Etapa I-a Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) /Studiu de fezabilitate (după caz)Documentatii necesare pentru obtinere a avizelor/acordurilor – dupa cazDocumentatii tehnice privind exproprierea pentru cauză de utilitate publica – dupa cazDocumentatii in cadrul procedurii de mediu EIM si EADocumentatia pentru obţinerea Avizului de Gospodărire a ApelorEvaluarea impactului asupra mediuluiLegislaţie specifică:Etapa de evaluare iniţialăEtapa de definire a domeniului evaluării şi de realizare a raportului privind impactul asupra mediuluiEtapa a II-aProiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construireProiectul de organizare a execuţiei lucrărilorProiectul tehnic de execuţieEtapa a III –aÎn perioada de execuţie a lucrărilor, Prestatorul va asigura serviciile de asistenţă tehnică în vederea soluţionării unor situaţii neprevăzute prin proiect (având în vedere natura proiectului – reabilitări ale construcţiilor existente) sau adaptări ale soluţiilor proiectate la situaţia din teren. Înainte de recepţia la terminarea lucrărilor, Prestatorul va prezenta în faţa comisiei de recepţie punctul de vedere privind execuţia lucrărilor.. 3. LOT 3 : Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Sălard, jud. Bihor ", Servicii de proiectare (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini), precum şi asistenţă tehnică din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor "Îmbunătăţirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a Acumulării Sălard, jud. Bihor "Activităţile necesare a fi realizate în cadrul contractului sunt prezentate detaliat in capitol 4. din Caietul de sarcini, astfel:Etapa I-a Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) /Studiu de fezabilitate (după caz)Documentatii necesare pentru obtinere a avizelor/acordurilor – dupa cazDocumentatii tehnice privind exproprierea pentru cauză de utilitate publica – dupa cazDocumentatii in cadrul procedurii de mediu EIM si EADocumentatia pentru obţinerea Avizului de Gospodărire a ApelorEvaluarea impactului asupra mediuluiLegislaţie specifică:Etapa de evaluare iniţialăEtapa de definire a domeniului evaluării şi de realizare a raportului privind impactul asupra mediuluiEtapa a II-aProiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construireProiectul de organizare a execuţiei lucrărilorProiectul tehnic de execuţieEtapa a III –aÎn perioada de execuţie a lucrărilor, Prestatorul va asigura serviciile de asistenţă tehnică în vederea soluţionării unor situaţii neprevăzute prin proiect (având în vedere natura proiectului – reabilitări ale construcţiilor existente) sau adaptări ale soluţiilor proiectate la situaţia din teren. Înainte de recepţia la terminarea lucrărilor, Prestatorul va prezenta în faţa comisiei de recepţie punctul de vedere privind execuţia lucrărilor..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare tehnica (fazele D.A.L.I, Proiect Tehnic şi Caiete de sarcini, Asistenta Tehnica din partea Prestatorului pe durata execuţiei lucrărilor ) pentru realizarea obiectivelor de investiţii din bazinul hidrografic Crisuri 09.01.23
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI REPARATII CAPITALE CLADIRE SUBSTATIA SALONTA 17.02.23
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI REPARATII CAPITALE CLADIRE SUBSTATIA SALONTA  
Achiziţia serviciului de proiectare (faza P.A.C.+P.T.+D.E.E. şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) şi a execuţiei de lucrări pentru obiectivul: Reconstruire Cabana Vadu Crişului pentru realizare Centru de monitorizare si promovare a naturii Vadu Crişului, în cadrul proiectului ROHU 126 "Conservarea, protecţia şi promovarea naturii de ambele părţi ale frontierei româno-ungare"  
Achiziţia serviciului de proiectare (faza P.A.C.+P.T.+D.E.E. şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) şi a execuţiei de lucrări pentru obiectivul: Reconstruire Cabana Vadu Crişului pentru realizare Centru de monitorizare si promovare a naturii Vadu Crişului, în cadrul proiectului ROHU 126 "Conservarea, protecţia şi promovarea naturii de ambele părţi ale frontierei româno-ungare"  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “Extindere reţea de canalizare Comuna Aştileu judeţul Bihor" 22.01.24
Contract de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul " Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a sediului Detaşamentului 2 de Pompieri Oradea din cadrul Inspectoratului pentru situaţii de urgenţă al Judeţului Bihor"  
Achiziţia serviciului de proiectare (faza P.A.C.+P.T.+D.E.E.şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) şi execuţiei de lucrări pentru obiectivul:“Înfiinţare Parc Ştiinţific şi Tehnologic Bihor"str. Ceyrat nr.4 Oradea 12.03.21
Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie "Campus şcolar pentru învăţământul special din municipiul Oradea"  
Achiziţia serviciului de proiectare (faza P.A.C.+P.T.+D.E.E.şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) şi execuţiei de lucrări pentru obiectivul:“Înfiinţare Parc Ştiinţific şi Tehnologic Bihor"str. Ceyrat nr.4 Oradea