Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in Caietul de Sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Durata totala a contractului este de 6 luni, dupa cum urmeaza:
-Durata prestarii serviciilor de proiectare este de 2 luni:
- 1 luna pentru elaborare Proiect Tehnic
- 1 luna pentru depunere si obtinere avize in vederea emiterii Autorizatiei de construire,
- activitatea de asistenta tehnica...
Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in Caietul de Sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Durata totala a contractului este de 6 luni, dupa cum urmeaza:
-Durata prestarii serviciilor de proiectare este de 2 luni:
- 1 luna pentru elaborare Proiect Tehnic
- 1 luna pentru depunere si obtinere avize in vederea emiterii Autorizatiei de construire,
- activitatea de asistenta tehnica care este pe toata durata executiei lucrarilor, de garantie a lucrarilor, pana la semnarea procesului verbal de receptie finala a lucrarilor.
-Durata contractului privind executia lucrarilor -4 luni pentru executia lucrarilor. Termen de executie 4 luni de la data emiterii ordinului de incepere, conform proiectului tehnic elaborat - dupa obtinerea Autorizatiei de Construire – inclusiv Receptia la Terminarea Lucrarilor.
Contractul intra in vigoare de la data semnarii acestuia de catre ambele parti si isi produce efectele pana la indeplinirea de catre parti a tuturor obligatiilor contractuale.
Valoarea totala estimata (lei fara TVA) = 909.725,99 lei , stabilita in baza Devizului General elaborat la faza S.F ,este defalcata astfel:
Proiectare si Asistenta tehnica din partea proiectantului - Valoare estimata = 59.514, 78 lei fara TVA . Proiectul tehnic va fi elaborat in termen de 1 luna – elaborare Proiect Tehnic + 1 luna – depunere si obtinere avize in vederea emiterii Autorizatiei de Construire, cu respectarea in totalitate a prevederilor HG nr. 907/ 2016, inclusiv elaborare documentatie post executie. Elaborarea documentatiei post executie va trebui sa includa toate modificarile intervenite pe parcursul executiei lucrarilor,atat in format scris cat si electronic, documentatie As-built , deviz general la terminarea lucrarilor; Elaborare Program de urmarire a comportarii lucrarii in timp; Asistenta tehnica din partea proiectantului; Alte documentatii proiectare/ inginerie. Prestatorul va obtine in numele Beneficiarului si avizele.Costul avizelor va fi suportat de achizitor.
Asistenta tehnica din partea proiectantului: -Asigurarea asistentei tehnice pe perioada executiei lucrarilor ce se vor executa in baza documentatiei tehnice intocmite, pana la receptia finala a lucrarilor.
Executie: - Valoare estimata = 850.211,21 lei fara TVA, din care:
C+M = 497.156,21 lei fara TVA.
DOTARI = 353.055,00 lei fara TVA
Executia lucrarilor se va realiza in conformitate cu proiectele verificate de specialisti cu respectarea prevederilor legale privind executia lucrarilor dupa emiterea ordinului de incepere emis de catre beneficiar.
Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in documentatia de atribuire.
Cod Unic de Identificare in PAAP: 4443353_2022_PAAPD1375478
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.