SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – EXTINDERE REŢEA DE CANALIZARE ÎN LOCALITATEA SLATINA-TIMIS, COMUNA SLATINA-TIMIS, JUDEŢUL CARAS-SEVERIN
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. SERVICII DE PROIECTARE 79.600,00 lei fara TVA
Cap. 3.5.6 - Proiect tehnic si detalii de executie
70.0...
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – EXTINDERE REŢEA DE CANALIZARE ÎN LOCALITATEA SLATINA-TIMIS, COMUNA SLATINA-TIMIS, JUDEŢUL CARAS-SEVERIN
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. SERVICII DE PROIECTARE 79.600,00 lei fara TVA
Cap. 3.5.6 - Proiect tehnic si detalii de executie
70.000,00 lei fara TVA
Cap. 3.8.1 – Asistenta tehnica din partea proiectantului
9.600,00 lei fara TVA
B. EXECUTIE LUCRARI 6.456.592,00 lei fara TVA
Cap. 1.3 – Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initial
12.239,00 lei fara TVA
Cap. 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului
140.498,00
Cap. 4.1 - Constructii si instalatii
5.702.701,00
Cap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale
23.727,00
Cap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj-
474.541,00
Cap. 5.1 - Organizare de santier
102.886,00
TOTAL EXECUTIE LUCRARE 6.536.192,00 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Etapa 1
- Servicii intocmire proiect tehnic – 2 luni
Etapa 2
- Executia lucrarii – 24 luni
- Asistenta tehnica – 24 luni
Etapa 3
- Perioada de garantie acordata lucrarii – 60 luni
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
B. Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.