Proiectul va fi finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență. In vederea accelerării implementării proiectului,
procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul
că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea
contractului făcându-se cu re...
Proiectul va fi finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență. In vederea accelerării implementării proiectului,
procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul
că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea
contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa
legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere prevederile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi HG 395/2016,
autoritatea contractantă precizează că încheie contractul cu ofertantul câştigător numai în măsura în care fondurile necesare
achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care indiferent de motive
creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării,
îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate
cu prevederile art. 212, alin. 1, lit. c, teza 2 din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie
publică.Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire înţeleg faptul că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată
răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent
dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei
proceduri acceptă utilizarea condiţiei suspensive de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele pierderi
pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.Proiectul în cadrul căruia se desfăşoara prezenta procedură de achiziţie este
depus spre finanţare în cadrul Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta C15: Educație, Reforma 4: Creearea unei
rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior, Investiția 6 dezvoltarea a minimum 10 consorții regionale
și dezvoltarea și dotarea a minimum 10 campusuri profesionale integrate, contract de finanțare aflat în stadiu de precontractare.Investițiile
în construirea campusurilor profesionale integrate pentru învățământul profesional și tehnic, pentru acces la educația bazată
pe inovație , creativitate și specializare inteligentă, vor conduce la întărirea legăturii cu mediul economic și social. Astfel,
vor fi impulsionate și diversificate tipurile duale de formare profesională. Totodată, investițiile vor contribui atât la
dezvoltarea cadrului de formare profesională în campus și în întreprinderile partenere, cât și la valorificarea în parteneriat
a resurselor. Ecosistemele industriale locale și regionale vor fi sprijinite cu viitorii angajați, absolvenți sau persoane
recalificate, care vor deține competențe relevante pentru noile tendințe de pe piața forței de muncă. În plus, prin intermediul
granturilor de care vor beneficia Consorțiile nou constituite vor fi disponibile măsuri de sprijin, pentru atragerea în special
a elevilor și studenților care au oportunități economice reduse și care, datorită ofertei constând într-un parcurs flexibil
și continuu, vor putea să obțină o calificare și acces la o instituție de învățământ superior.Autoritatea contractantă va
raspunde la solicitarile de clarificari in a 12-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.. Numărul
de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 22 zile.