Obiectul achiziţiei şi etapele contractului ce urmează a fi atribuit:
Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de:
a) servicii de proiectare tehnică şi;
b) asistenţă tehnică din partea proiectantului;
c) execuţie lucrări.
Serviciile şi lucrările de construcţie achiziţionate au ca scop implementarea proiectului: "CRESTEREA SIGURANTEI SI SECURITATII PASAGERILOR PE AEROPORTUL INTERNAT...
Obiectul achiziţiei şi etapele contractului ce urmează a fi atribuit:
Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de:
a) servicii de proiectare tehnică şi;
b) asistenţă tehnică din partea proiectantului;
c) execuţie lucrări.
Serviciile şi lucrările de construcţie achiziţionate au ca scop implementarea proiectului: "CRESTEREA SIGURANTEI SI SECURITATII PASAGERILOR PE AEROPORTUL INTERNATIONAL MARAMURES";
Obiectul contractului se realizează în 3 etape, după cum urmează:
a) Etapa I (elaborare documentaţiilor tehnice) maxim 2 luni calendaristice de la data ordinului de începere: 2 săptămâni pentru elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, 1 lună pentru elaborarea documentelor pentru obţinerea autorizaţiei de construire şi 2 luni pentru elaborarea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţiei.
Ofertanţii vor detalia în cadrul ofertei planificarea proprie a activităţilor de la Etapa 1 astfel încât durata acesteia să nu fie mai mare de 2 luni. Se poate propune derularea în paralel a activităţilor aferente acestei etape.
Durata de verificare a proiectului tehnic, inclusiv a detaliilor de execuţie de către verificatori tehnici atestaţi pe specialităţi/expert tehnic se va desfaşura după finalizarea proiectului tehnic din ETAPA 1. Verificarea documentaţiilor tehnice întocmite de proiectant va fi realizată de către entitatea contractantă în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
În acest interval de timp, elaboratorul Proiectului Tehnic va fi la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de entitatea contractantă, în vederea verificării tehnice de calitate a proiectului.
b) Etapa a II-a: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor. Perioada aferentă acestei etape este de 4 luni calendaristice, la care se adaugă perioada de garanţie acordată lucrărilor de minim 60 luni, care începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Execuţia lucrărilor, coincide ca perioadă cu prestarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, conform specificaţiilor Caietelor de sarcini aferente achiziţiei.
c) Etapa a III-a: Execuţia lucrărilor de construcţie - 4 luni calendaristice de la data ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 60 luni şi începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Finalizarea procedurii de achizitie prin incheierea contractului de achizitie publica este supusa urmatoarei clauze suspensive:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea finantarii nerambursabile prin POIM 2014 - 2020, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se semneaza contractul de finantare, fiind posibila astfel angajarea cheltuielilor necesare pentru realizarea contractului de achizitie.
In cazul in care, indiferent de motive, obtinerea finantarii nu se realizeaza, entitatea contractanta va aplica prevederile art. 225 alin. (1) lit. c teza a II-a din Legea nr. 99/ 2016, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie sectoriala.
Of acestei proceduri inteleg ca Entitatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Entitatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu.
Of din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
EC va raspunde o singura data solicitarilor de clarificare, cu minim 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor