Feedback
I.D.: 81118280

Servicii de proiectare tehnică, asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor în cadrul proiectului "CRESTEREA SIGURANTEI SI SECURITATII PASAGERILOR PE AEROPORTUL INTERNATIONAL MARAMURES"

Data publicarii
21.04.23 Exista 61.838 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7 71322500-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
24.05.23
Pretul estimativ:
23.530.293,61 RON - 23.530.293,61 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1177042.pdf
  2. documentatie tehnica I.rar
  3. documentatie tehnica II.rar
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei şi etapele contractului ce urmează a fi atribuit: Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de: a) servicii de proiectare tehnică şi; b) asistenţă tehnică din partea proiectantului; c) execuţie lucrări. Serviciile şi lucrările de construcţie achiziţionate au ca scop implementarea proiectului: "CRESTEREA SIGURANTEI SI SECURITATII PASAGERILOR PE AEROPORTUL INTERNAT...
Obiectul achiziţiei şi etapele contractului ce urmează a fi atribuit: Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de: a) servicii de proiectare tehnică şi; b) asistenţă tehnică din partea proiectantului; c) execuţie lucrări. Serviciile şi lucrările de construcţie achiziţionate au ca scop implementarea proiectului: "CRESTEREA SIGURANTEI SI SECURITATII PASAGERILOR PE AEROPORTUL INTERNATIONAL MARAMURES"; Obiectul contractului se realizează în 3 etape, după cum urmează: a) Etapa I (elaborare documentaţiilor tehnice) maxim 2 luni calendaristice de la data ordinului de începere: 2 săptămâni pentru elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, 1 lună pentru elaborarea documentelor pentru obţinerea autorizaţiei de construire şi 2 luni pentru elaborarea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţiei. Ofertanţii vor detalia în cadrul ofertei planificarea proprie a activităţilor de la Etapa 1 astfel încât durata acesteia să nu fie mai mare de 2 luni. Se poate propune derularea în paralel a activităţilor aferente acestei etape. Durata de verificare a proiectului tehnic, inclusiv a detaliilor de execuţie de către verificatori tehnici atestaţi pe specialităţi/expert tehnic se va desfaşura după finalizarea proiectului tehnic din ETAPA 1. Verificarea documentaţiilor tehnice întocmite de proiectant va fi realizată de către entitatea contractantă în conformitate cu prevederile legale în vigoare. În acest interval de timp, elaboratorul Proiectului Tehnic va fi la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de entitatea contractantă, în vederea verificării tehnice de calitate a proiectului. b) Etapa a II-a: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor. Perioada aferentă acestei etape este de 4 luni calendaristice, la care se adaugă perioada de garanţie acordată lucrărilor de minim 60 luni, care începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Execuţia lucrărilor, coincide ca perioadă cu prestarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, conform specificaţiilor Caietelor de sarcini aferente achiziţiei. c) Etapa a III-a: Execuţia lucrărilor de construcţie - 4 luni calendaristice de la data ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 60 luni şi începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Finalizarea procedurii de achizitie prin incheierea contractului de achizitie publica este supusa urmatoarei clauze suspensive: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea finantarii nerambursabile prin POIM 2014 - 2020, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se semneaza contractul de finantare, fiind posibila astfel angajarea cheltuielilor necesare pentru realizarea contractului de achizitie. In cazul in care, indiferent de motive, obtinerea finantarii nu se realizeaza, entitatea contractanta va aplica prevederile art. 225 alin. (1) lit. c teza a II-a din Legea nr. 99/ 2016, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie sectoriala. Of acestei proceduri inteleg ca Entitatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Entitatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Of din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa. EC va raspunde o singura data solicitarilor de clarificare, cu minim 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare tehnică, asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor în cadrul proiectului "CRESTEREA SIGURANTEI SI SECURITATII PASAGERILOR PE AEROPORTUL INTERNATIONAL MARAMURES" 24.05.23
Servicii de proiectare tehnică, asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor în cadrul proiectului "CRESTEREA SIGURANTEI SI SECURITATII PASAGERILOR PE AEROPORTUL INTERNATIONAL MARAMURES" 10.07.23
Servicii de proiectare tehnică, asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor în cadrul proiectului "CRESTEREA SIGURANTEI SI SECURITATII PASAGERILOR PE AEROPORTUL INTERNATIONAL MARAMURES"  
REABILITARE PAVILION NR. 1 ADMINISTRATIV LA S.T.P.F. SUCEAVA, JUD. SUCEAVA  
Reabilitare Pavilion 6 la I.T.P.F. Sighetu Marmatiei, jud Maramures  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru consolidarea, restaurarea şi punerea în valoare a bisericii "Sf. Nicolae" Berinţa, Sat Berinţa, Comuna Copalnic-Mănăştur, Judeţul Maramureş, cod LMI: MM-II-m-B-04522 20.06.24
Contract de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie de lucrări pentru obiectivul: "Eficientizare energetica a constructiei tip “S+P+2E" (Internat) din Orasul Viseu de Sus , Judetul Maramureş"  
Contract de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie de lucrări pentru obiectivul: EFICIENTIZARE ENERGETICA A SCOLII GIMNAZIALE NUMARUL 3 CONSTRUCTIE TIP "P" DIN ORASUL VISEU DE SUS, JUDETUL MARAMURES  
Contract de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul: "EFICIENTIZARE ENERGETICA A SCOLII PRIMARE NUMARUL 5 - VALEA SCRADEI CONSTRUCTIE TIP "P" DIN ORASUL VISEU DE SUS, JUDETUL MARAMURES"  
CENTRU DE COLECTARE SELECTIVA A DESEURILOR PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA GIULESTI, JUDETUL MARAMURES