Obiectul prezentului contract este achiziţia serviciilor de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul "Modernizarea sediului Primăriei Municipiului Tulcea", Cod SMIS 131543, POR/2019/3/3.1/B/ITI/2, respectiv: Etapa I: elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pentru execuţia lucrărilor, detalii de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construi...
Obiectul prezentului contract este achiziţia serviciilor de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul "Modernizarea sediului Primăriei Municipiului Tulcea", Cod SMIS 131543, POR/2019/3/3.1/B/ITI/2, respectiv: Etapa I: elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pentru execuţia lucrărilor, detalii de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire aferente obiectivului de investiţii conform cerinţelor cuprinse în Hotărârea de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Anexa nr. 10. Etapa II: execuţia lucrărilor; asigurarea asistenţei tehnice pe perioada de execuţie a lucrărilor de construcţie. Livrabile aferente serviciilor şi raportări:Documentaţia se va elabora şi preda Achizitorului astfel:•Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor: 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate) pentru fiecare dintre avizele/acordurile/autorizaţiile necesare conform Certificatului de urbanism;•Proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, (POE): 5 (cinci) exemplare originale (semnate şi ştampilate) şi 1 (un) exemplar pe suport electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor, (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016) şi în format editabil;•Proiectul tehnic de execuţie (PTE): 5 (cinci) exemplare originale (semnate şi ştampilate) şi 1 (un) exemplar pe suport electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016) şi în format editabil;•Proiectul tehnic pentru autorizarea construcţiei (PAC): 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate) şi 1 (un) exemplar pe suport electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016) şi în format editabil;•Scenariu de securitate la incendiu în vederea obţinerii avizului I.S.U şi certificării conform prevederilor Ordinului nr. 129 din 25 august 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice privind avizarea şi autorizarea de securitate la incendiu şi protecţie civilă: în 2 (două) exemplare originale semnate şi ştampilate de personal autorizat şi 1 cd (documentaţie scanată cu toate semnăturile în format pdf şi format electronic editabil - dwg, excel, word). Obţinerea avizului ISU este în sarcina Contractantului;•Devizul general însoţit de partea economică confidenţială a lucrărilor: 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate) şi 1 (un) exemplar pe suport electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016) şi în format editabil (excel);•Certificatul de Performanţă Energetică a clădirii. Certificatul de Performanţă Energetică va fi predat până la recepţia la terminarea lucrărilor în 2 exemplare originale semnate şi ştampilate de personal autorizat şi 1 cd (documentaţie scanată cu toate semnăturile în format pdf. şi format electronic editabil - dwg, excel, word);•Documentaţia pentru autorizaţia ISU, în 3 exemplare originale;•Documentaţii necesare pentru obţinerea avizelor de funcţionare, incluiv avize de funcţionare emise: 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate) pentru fiecare dintre avizele necesare;•Rapoarte de activitate (lunare) emise pentru prestarea serviciilor de asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor (însoţite de toate documentele justificative pentru fiecare fază de execuţie a lucrărilor).Descrierea activităţilor şi subactivităţilor ce trebuie realizate pentru execuţia lucrărilor: Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor necesare modernizării şi eficientizării energetice a sediului Primăriei Municipiului Tulcea şi include:i.achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;ii.orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;iii.transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;iv.orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;v.orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;vi.întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;vii.activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;viii.pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include, dar nu se limitează la: a.Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b.Planului de securitate şi sănătate în muncă; c.Planul calităţii pentru execuţie; d.Planul de control al calităţii; e.Certificările şi rezultatele testelor materialelor şi motajului; f.Manuale pentru exploatare, întreţinere şi urmărirea comportării în timp a construcţiei (investiţiei); g.Instruirea personalului Autorităţii Contractante /beneficiarului pentru operarea investiţiei.ix.Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; x.Realizarea investiţiei (realizarea lucrărilor de bază şi remedierea tuturor defecţiunilor).Durata totală a contractului este de 76 luni, din care:a) Durata aferentă Etapei I (elaborare proiect tehnic) maxim 2 luni calendaristice de la data semnării contractului: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialităţi, detaliilor de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire, proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, aferente obiectivului de investiţii, verificarea documentaţiilor de către autoritatea contractantă - se va realiza etapizat pe parcursul elaborării fiecărui livrabil. 1 lună va fi durata de verificare a proiectului tehnic, inclusiv detaliile de execuţie de către verificatori tehnici atestaţi pe specialităţi/ expert tehnic, conform Legii nr. 10/1995, republicată cu modificările ulterioare şi a "Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor - H.G. 925/1995; M.O. 286/1995 ". Durata totală de 2 luni a Etapei I (elaborare proiect tehnic) include şi verificarea tehnică de calitate a proiectului conform prevederilor H.G. nr. 925/1995. În acest interval de timp, elaboratorul Proiectului Tehnic va fi la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de autoritatea contractantă, în vederea verificării tehnice de calitate a proiectului. b) Durata aferentă Etapei a II-a: 74 luni din care:b1) 12 luni - durata de executare a lucrărilor (stabilită conform ofertei desemnate câştigătoare) şi durata serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor.b2) 1 (una) lună – recepţia lucrărilor.b3) 1 (una) lună – realizarea plăţii facturii finale.b4) minim 60 luni+15 zile - perioada de garanţie acordată lucrărilor (stabilită conform ofertei desemnate câştigătoare).Din durata totală a contractului, durata de prestare a serviciilor şi de execuţie a lucrărilor este de maxim 14 luni, conform ofertei desemnate câştigătoare, după cum urmează:a) maxim 2 luni perioada serviciilor de proiectare ce curge de la emiterea ordinului de începere a prestării serviciilor;b) maxim 12 luni durata de executare a lucrărilor şi asistenţă tehnică din partea proiectantului, ce începe să curgă de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.Din durata totală a contractului, perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 60 luni +15 zile (conform ofertei desemnate câştigătoare) şi începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, la sfârşitul acestei perioade semnându-se procesul verbal de recepţie finală.