Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de:
a) servicii de proiectare tehnică;
b) asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări.
Din perspectiva disp. art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere faptul că obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în servicii şi l...
Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de:
a) servicii de proiectare tehnică;
b) asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări.
Din perspectiva disp. art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere faptul că obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în servicii şi lucrări, se aplică dispoziţiile actului normativ indicat aplicabile pentru tipul de achiziţie care constituie obiectul principal al contractului în cauză (respectiv lucrări), achiziţia având caracter mixt.
Obiectul contractului se realizează în 2 (două) etape, astfel:
a) Etapa I (elaborare proiect tehnic): elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea PT, a caietelor de sarcini pe specialităţi, detaliilor de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire, proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, aferente obiectivului de investiţii, verificarea documentaţiilor de către autoritatea contractantă - se va realiza etapizat pe parcursul elaborării fiecărui livrabil.
PT de execuţie conţine părţi scrise şi părţi desenate, necesare pentru execuţia obiectivului de investiţii, conf cerinţelor cuprinse în HG nr 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Anexa nr. 10.
Durata totală de 2 luni a Etapei I (elaborare PT) include şi verificarea tehnică de calitate a proiectului conform prevederilor HG nr 925/1995. În acest interval de timp, elaboratorul PT-ul va fi la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de autoritatea contractantă, în vederea verificării tehnice de calitate a proiectului.
Această etapă se realizează în maxim 2 luni calendaristice de la data semnării contractului, cu respectarea:
• prev. HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
• conţinutului Ghidului Solicitantului – Condiţii specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul POR/2019/3/3.1/A/ITI/2 (se va avea în vedere Grila de analiză a conformităţii şi calităţii proiectului tehnic), publicat pe site-ul www.inforegio.ro;
b) Etapa a II-a asistenţă tehnică din partea proiectantului pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor şi execuţia lucrărilor + perioada de garanţie acordată lucrărilor (oferită de executant).
Perioada aferentă acestei etape este de 12 luni, la care se adaugă perioada de garanţie acordată lucrărilor de minim 60 luni+15 zile, care începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Execuţia lucrărilor, coincide ca perioadă cu prestarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, conform specificaţiilor Caietelor de sarcini aferente achiziţiei.
Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului se prestează începând de la data stabilită în ordinul de începere a lucrărilor, până la încheierea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Ofertanţii vor avea în vedere că durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni, de la ordinul de începere.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 16 (şasesprezece) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 6 (şase) zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunţul de participare. Solicitările de clarificări vor fi transmise în format editabil.