Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul “Modernizare drumuri de interes local in comuna Banita, judetul Hunedoara".
Din perspectiva dispoziţiilor art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, având î...
Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul “Modernizare drumuri de interes local in comuna Banita, judetul Hunedoara".
Din perspectiva dispoziţiilor art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere faptul că obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în servicii şi lucrări, se aplică dispoziţiile actului normativ indicat aplicabile pentru tipul de achiziţie care constituie obiectul principal al contractului în cauză (respectiv lucrări), achiziţia având caracter mixt.
Etapele necesare a fi parcurse pentru realizarea investiţiei sunt:
A. elaborarea proiectului tehnic:
a) în conformitate cu prevederile HGR nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
b) cu respectarea conţinutului Ghidului specific — Ordin nr.1333 /2021 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii “Anghel Saligny".
B. executarea lucrărilor şi asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor.
Obiectul contractului se realizează în 2 etape, după cum urmează:
a) Etapa I: Servicii de proiectare tehnică
Serviciile de proiectare tehnică se prestează în următoarele sub-etape:
a1) elaborare proiect tehnic de execuţie, proiect pentru organizarea executiei lucrărilor, caiete de sarcini pentru execuţie lucrări, detalii de execuţie, proiect pentru obţinerea autorizaţiei de construire aferente obiectivului de investiţii (DTAC) şi documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor solicitate pentru obţinerea autorizatiei de construire a obiectivului – perioada aferentă acestor servicii este de 5 luni.
Toate documentaţiile aferente serviciilor de proiectare se vor realiza în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.
La faza de proiect tehnic şi detalii de execuţie, prestatorul are obligaţia de a prezenta şi devizul general însoţit de partea economică confidenţială a lucrărilor conform formularelor prevăzute în H.G. nr. 907/2016.
a2) asistenţă tehnică din partea proiectantului pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor, respectiv pe o perioada de 16 luni.
b) Etapa II: Execuţie lucrări şi servicii de asistenţă din partea proiectantului – cea de a doua etapă contractuală, dată de execuţia lucrărilor, coincide şi cu cea de a doua sub-etapă de prestare a serviciilor, constând în asistenţa tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor. – perioada aferentă acestor servicii este de 16 luni.
Valoarea estimată totală a achiziţiei este de lei fără TVA, compusă din:
A. Servicii de proiectare – 255.000,00 lei, din care:
- cap. 3.5.4 - Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor /acordurilor / autorizatiilor – 70.000,00 lei;
- cap. 3.5.6- Proiect tehnic si detalii de executie – 155.000,00 lei;
- cap. 3.8.1. - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor – 30.000,00 lei;
B. Lucrări –7.727.584,449 lei din care:
- cap. 4.1 - Constructii si instalatii –7.671.511,41 lei ;
- cap. 5.1.1- Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 56.073,08 lei