Obiectul prezentului contract este achiziţia serviciilor de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul “Eficientizarea energetică a blocurilor de locuinţe din strada Gării bl. 13, bl. 14, bl. 15, bl. 16, bl. 17, bl. 18, bl. 19, bl. 20, bl. 21 - Asociaţia 45, Municipiul Tulcea", Cod SMIS 130428, POR/2019/3/3.1/A/ITI/2, respectiv: a)elaborarea documentaţiilor tehnice ...
Obiectul prezentului contract este achiziţia serviciilor de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul “Eficientizarea energetică a blocurilor de locuinţe din strada Gării bl. 13, bl. 14, bl. 15, bl. 16, bl. 17, bl. 18, bl. 19, bl. 20, bl. 21 - Asociaţia 45, Municipiul Tulcea", Cod SMIS 130428, POR/2019/3/3.1/A/ITI/2, respectiv: a)elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii;b)elaborarea Proiectului Tehnic şi a detaliilor de execuţie şi a proiectului pentru organizarea execuţiei lucrărilor;c)elaborarea documentaţiei pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire;d)asistenţă tehnică din partea proiectantului;e)execuţia lucrărilor.Etapa I: elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pentru execuţia lucrărilor, detalii de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire aferente obiectivului de investiţii conform cerinţelor cuprinse în Hotărârea de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Anexa nr. 10.Etapa II: execuţia lucrărilor; asigurarea asistenţei tehnice pe perioada de execuţie a lucrărilor de construcţie. Livrabile aferente serviciilor şi raportări:-Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor: 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate) pentru aviz, acord, autorizaţie;-Proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor (POE): 5 (cinci) exemplare originale (semnate şi ştampilate)şi 1 (un) exemplar pe support electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor ( cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016);-Proiectul tehnic de execuţie (PTE): 5 (cinci) exemplare originale (semnate şi ştampilate) şi 1 (un) exemplar pe suport electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016);-Proiectul tehnic pentru autorizarea construcţiei (PAC): 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate)şi 1 (un) exemplar pe support electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016);-Devizul general însoţit de partea economică confidenţială a lucrărilor: 1 (un) exemplar original (semnat şi ştampilat) şi 1 (un) exemplar pe support electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor(cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016);-Rapoarte de activitate (lunare) emise prin prestarea serviciilor de asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor(însoţite de toate documentele justificative pentru fiecare fază de execuţie a lucrărilor);-- Execuţie lucrări pentru proiectul “Eficientizarea energetică a blocurilor de locuinţe din strada Gării bl. 13, bl. 14, bl. 15, bl. 16, bl. 17, bl. 18, bl. 19, bl. 20, bl. 21 - Asociaţia 45, Municipiul Tulcea", Cod SMIS 130428, POR/2019/3/3.1/A/ITI/2 Valoarea estimată a contractului este de 16.925.270,43 lei fără TVA, din care- serviciile de proiectare tehnică şi asistenţă din partea proiectantului = 787.966,88 lei fără TVA;- lucrări aferente obiectivului de investiţii = 14.229.032,82 lei fără TVA, din care:1.123.508,80 lei fără TVA – Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială;2. 13.092.229,77 lei fără TVA – Lucrări de construcţii şi instalaţii; 3. 1.013.294,25 lei fără TVA – Construcţii, instalaţii şi dotări aferente măsurilor conexe.- organizarea de şantier – 538.181,46 lei fără TVA;- dotări (utilaje, echipamente cu şi fără montaj) – 1.370.089,27 lei fără TVA.Durata totală a contractului este de 75 luni, din care:a) Durata aferentă Etapei I (serviciile de proiectare tehnică): 3 luni reprezentând perioada pentru elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialităţi, detaliilor de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire, proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, aferente obiectivului de investiţii, verificarea documentaţiilor de către autoritatea contractantă;b) Durata aferentă Etapei a II-a: 72 luni din care:b1) 12 luni - durata de executare a lucrărilor (stabilită conform ofertei desemnate câştigătoare) şi durata serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor.b2) minim 60 luni - perioada de garanţie acordată lucrărilor.(1) Din durata totală a contractului, durata de prestare a serviciilor şi de execuţie a lucrărilor este de maxim 15 luni, după cum urmează:a) maxim 3 luni perioada serviciilor de proiectare;b) maxim 12 luni durata de executare a lucrărilor şi asistenţă tehnică din partea proiectantului, ce începe să curgă de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.Potrivit Caietului de sarcini aferent achiziţiei – Cap. 3.2. Informaţii despre beneficiile anticipate de către Autoritatea Contractantă, lit. d) Durata contractului, verificarea tehnică de calitate a proiectului se realizează de către prestatori contractaţi de către Autoritatea Contractantă şi se va realiza în cea de a treia lună din cadrul etapei I de realizare a serviciilor de proiectare tehnică, elaboratorul proiectului tehnic având obligaţia de a preda Autorităţii Contractante proiectul tehnic cu viza verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de către Autoritatea Contractantă. (2) Din durata totală a contractului, perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 60 luni şi începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. La sfârşitul acestei perioade se va semna procesul verbal de recepţie finală.Având în vedere necesitatea corelării duratei contractului de achiziţie publică cu durata contractului de finanţare (durata de implementare a proiectului care este în prezent până la data de 30.04.2022) Autoritatea Contractantă va îndeplini demersurile pentru prelungirea perioadei de implementare a proiectului.