Contractul de achiziţie publică ce se va atribui în baza prezentei proceduri de achiziţie publică are ca obiect prestarea serviciilor de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor pentru proiectul "Reabilitare clădire, internat – Liceul Teoretic Grigore Moisil", etapizat după cum urmează: A. Etapa I: Elaborare proiect tehnic, în cadrul căreia se v...
Contractul de achiziţie publică ce se va atribui în baza prezentei proceduri de achiziţie publică are ca obiect prestarea serviciilor de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor pentru proiectul "Reabilitare clădire, internat – Liceul Teoretic Grigore Moisil", etapizat după cum urmează: A. Etapa I: Elaborare proiect tehnic, în cadrul căreia se vor elabora şi preda următoarele documentaţii:1. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor: 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate) pentru fiecare dintre avizele/acordurile/autorizaţiile necesare conform Certificatului de urbanism;2. Proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, (POE): 5 (cinci) exemplare originale (semnate şi ştampilate) şi 1 (un) exemplar pe suport electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor, (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016) şi în format editabil;3. Proiectul tehnic de execuţie (PTE): 5 (cinci) exemplare originale (semnate şi ştampilate) şi 1 (un) exemplar pe suport electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016) şi în format editabil;4. Proiectul tehnic pentru autorizarea construcţiei (PAC): 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate) şi 1 (un) exemplar pe suport electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016) şi în format editabil;5. Scenariu de securitate la incendiu în vederea obţinerii avizului I.S.U şi certificării conform prevederilor Ordinului nr. 129 din 25 august 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice privind avizarea şi autorizarea de securitate la incendiu şi protecţie civilă: în 2 (două) exemplare originale semnate şi ştampilate de personal autorizat şi 1 cd (documentaţie scanată cu toate semnăturile în format pdf şi format electronic editabil - dwg, excel, word). Obţinerea avizului ISU este în sarcina Contractantului;6. Devizul general însoţit de partea economică confidenţială a lucrărilor: 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate) şi 1 (un) exemplar pe suport electronic, scanat color pentru evidenţierea semnăturilor şi ştampilelor (cu toate componentele menţionate în H.G. nr. 907/2016) şi în format editabil (excel);7. Certificatul de Performanţă Energetică a clădirii. Certificatul de Performanţă Energetică va fi predat până la recepţia la terminarea lucrărilor în 2 exemplare originale semnate şi ştampilate de personal autorizat şi 1 cd (documentaţie scanată cu toate semnăturile în format pdf. şi format electronic editabil - dwg, excel, word);8.Documentaţia pentru autorizaţia ISU, în 3 exemplare originale;9. Documentaţii necesare pentru obţinerea avizelor de funcţionare, inclusiv avize de funcţionare emise: 2 (două) exemplare originale (semnate şi ştampilate) pentru fiecare dintre avizele necesare;Totodată, în cadrul acestei etape, Proiectul tehnic (P.T.) va fi verificat pentru toate exigenţele conform cerinţelor esenţiale de calitate, de specialişti atestaţi MDLPA în condiţiile legii. În acest interval de timp, elaboratorul Proiectului Tehnic va fi la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de autoritatea contractantă, în vederea verificării tehnice de calitate a proiectului.Verificarea tehnică de calitate a proiectului conform H.G. nr. 925/1995 nu face obiectul prezentului contract.B) Etapa a II-a: Asigurarea asistenţei tehnice pe perioada execuţiei lucrărilor la care se adaugă durata de garanţie acordată lucrărilor:Prestatorul, prin proiectanţii de specialitate va asigura asistenţa tehnică pe perioada de execuţie de către proiectanţii de specialitate prin următoarele activităţi:1.Inspecţii pe şantier în vederea verificării calităţii şi respectării proiectului tehnic;2. Revizuirea detaliilor tehnologice;3. Revizuirea şi aprobarea modificărilor apărute în timpul lucrărilor;4. Teste de verificare la finalizarea lucrărilor/obiectelor de lucrări;5. Pregătirea listei defectelor;6. Inspecţia şi întocmirea rapoartelor în urma efectuării verificărilor, în perioada de remediere a defectelor;7. Pregătirea referatului de prezentare privind modul cum au fost executate lucrările;8. Întocmirea cărţii tehnice a obiectivului de investiţii realizat;9. În perioada de asistenţă tehnică asigurată, prestatorul va asigura şi verificarea eventualelor modificări aduse proiectului pe parcursul execuţiei.C) Etapa a III-a: Execuţia lucrărilor la care se adaugă perioada de garanţie acordată lucrărilor, etapă în care se vor reabilita şi moderniza următoarele clădiri:1. CORP A- CLĂDIRE LICEU;2. CORP B- CLĂDIRE INTERNAT.Rezultatul care trebuie obţinut după prestarea serviciilor de proiectare şi execuţia lucrărilor este implementarea cu succes a proiectului «Reabilitare clădire, internat – Liceul Teoretic Grigore Moisil».Durata contractului este de 76 de luni, etapizată astfel:A)Etapa I (elaborare proiect tehnic): maxim 2 luni calendaristice de la data semnării contractului:- 2 luni: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialităţi, detaliilor de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire, proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, aferente obiectivului de investiţii, verificarea documentaţiilor de către autoritatea contractantă - se va realiza etapizat pe parcursul elaborării fiecărui livrabil.- 1 lună va fi durata de verificare a proiectului tehnic, inclusiv detaliile de execuţie de către verificatori tehnici atestaţi pe specialităţi/ expert tehnic, conform Legii nr. 10/1995, republicată cu modificările ulterioare şi a "Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor - H.G. 925/1995; M.O. 286/1995" – cade în sarcina Beneficiarului.Proiectul tehnic (P.T.) va fi verificat (beneficiarul va pune la dispoziţie verificatori de proiect) pentru toate exigenţele conform cerinţelor esenţiale de calitate, de specialişti atestaţi MDLPA în condiţiile legii.Documentaţia D.T.A.C. va fi semnată şi ştampilată de expert autorizat pe fiecare pagină.ATENŢIE: 1) Durata totală de 2 luni a Etapei I (elaborare proiect tehnic) include şi verificarea tehnică de calitate a proiectului conform prevederilor H.G. nr. 925/1995. 2) Durata de verificare a proiectului tehnic, inclusiv a detaliilor de execuţie de către verificatori tehnici atestaţi pe specialităţi/expert tehnic corespunde cu a doua lună a ETAPEI I pentru elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialităţi, detaliilor de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire, proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, aferente obiectivului de investiţii, verificarea documentaţiilor de către autoritatea contractantă. Perioada de timp maximă pe care proiectantul o are la dispoziţie pentru integrarea observaţiilor din partea verificatorilor, dacă acestea vor exista, este de 5 zile.3) Verificarea tehnică de calitate a proiectului conform H.G. 925/1995 nu face obiectul prezentului contract. Se va face o achiziţie distinctă pentru verificarea tehnică de calitate a proiectului conform H.G. 925/1995.4) Ofertanţii nu vor include Verificarea tehnică de calitate a proiectului conform H.G. 925/1995 în Formularul de ofertă. În acest interval de timp, elaboratorul Proiectului Tehnic va fi la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de autoritatea contractantă, în vederea verificării tehnice de calitate a proiectului. B) Etapa a - II a (asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor): - 14 luni durata serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor + durata de garanţie a lucrărilor (60 luni), din care: - 12 luni - durata de execuţie a lucrărilor (stabilită conform ofertei desemnate câştigătoare);- 1 (una) lună – recepţia lucrărilor.- 1 (una) lună – realizarea plăţii facturii finale.Durata de realizare a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului coincide cu durata execuţiei lucrărilor şi începe de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor.C)Etapa a - III a (execuţia lucrărilor): 14 luni + durata de garanţie a lucrărilor (60 luni), din care: - 12 luni - durata de execuţie a lucrărilor (stabilită conform ofertei desemnate câştigătoare);- 1 (una) lună – recepţia lucrărilor.- 1 (una) lună – realizarea plăţii facturii finale.Termenul de prestare/execuţie aferent etapelor II şi III se calculează de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor de către Autoritatea Contractantă.Perioada de garanţie acordată lucrării este de 60 de luni (5 ani) + 15 zile şi începe de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.