Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de:
a) servicii de proiectare tehnică;
b) asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări.
Din perspectiva dispoziţiilor art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere faptul că obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în servi...
Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de:
a) servicii de proiectare tehnică;
b) asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări.
Din perspectiva dispoziţiilor art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere faptul că obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în servicii şi lucrări, se aplică dispoziţiile actului normativ indicat aplicabile pentru tipul de achiziţie care constituie obiectul principal al contractului în cauză (respectiv lucrări), achiziţia având caracter mixt.
Obiectul contractului se realizează în 2 (două) etape, după cum urmează:
1. Etapa I: cuprinde elaborare proiect tehnic de execuţie, proiect pentru organizarea executiei lucrărilor, caiet de sarcini pentru execuţie lucrări, detalii de execuţie, proiect pentru autorizaţia de construire aferente obiectivului de investiţii, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Anexa nr. 10 şi obţinere autorizaţie de construire. La faza de proiect tehnic şi detalii de execuţie, prestatorul are obligaţia de a prezenta şi devizul general însoţit de partea economică confidenţială a lucrărilor conform formularelor prevăzute în H.G. nr. 907/2016.
Această etapă se realizează în maxim 4 luni şi se desfăşoară cu respectarea:
• prevederilor Hotărârii Guvernului României nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
• pentru Lotul 1 - conţinutului Ghidului Solicitantului – Condiţii specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul POR/10/2017/10/10.2/ITI (se va avea în vedere Grila de analiză a conformităţii şi calităţii proiectului tehnic), publicat pe site-ul www.inforegio.ro;
• pentru Lotul 2 - conţinutului Ghidului Solicitantului – Condiţii specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul POR/2019/3/3.1/A/ITI/2 (se va avea în vedere Grila de analiză a conformităţii şi calităţii proiectului tehnic), publicat pe site-ul www.inforegio.ro;
2. Etapa a –II - a: cuprinde următoarele activităţi:
a) asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor. Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului se prestează începând de la data stabilită în ordinul de începere a lucrărilor, până la încheierea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Ofertanţii vor avea în vedere că durata de execuţie a lucrărilor este de 18 luni, de la ordinul de începere;
b) execuţia lucrărilor – maxim 18 (optsprezece) luni.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 21 (douăzecişiuna) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 11 (unsprezece) zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunţul de participare. Solicitările de clarificări vor fi transmise în format editabil.
Autoritatea contractanta va publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro răspunsurile la solicitările de clarificări primite, fără a menţiona numele solicitantului, la Secţiunea Listă clarificări, notificări şi decizii.