Prezenta investitie se deruleaza in cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 5 – Valul Renovării, Operaţiunea Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale, Titlu apel: PNRR/2022/C5/1/A3.1/1, runda 1.Măsurile de intervenţie asupra clădirilor vor asigura îmbunătăţirea eficienţei energetice, reducerea consumurilor de energie şi a emisiilor de carbon în s...
Prezenta investitie se deruleaza in cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 5 – Valul Renovării, Operaţiunea Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale, Titlu apel: PNRR/2022/C5/1/A3.1/1, runda 1.Măsurile de intervenţie asupra clădirilor vor asigura îmbunătăţirea eficienţei energetice, reducerea consumurilor de energie şi a emisiilor de carbon în special prin lucrări ce cuprind: • Izolarea termică a pereţilor exteriori, cu un strat termoizolant de 15 cm grosime, vată bazaltică plăci de faţadă, material termoizolant caracterizat de o conductivitate termica de calcul λ calcul maxima de 0.040 W/m.Stratul termoizolant va fi aplicat în sistem ETICS inclusiv protectia acestuia şi aplicarea tencuielii;• Izolarea termică a faţadei - partea vitrată, prin înlocuirea tâmplăriei exterioare existente, cu tâmplarie termoizolantă etanşă din PVC cu minim 5 camere de aer şi geamuri duble cu strat de Argon; rezistenţa termică a ramei şi sticlei recomandată de 0,77 m2 K/W,• Închiderea balcoanelor/ logiilor cu tâmplarie PVC pozată pe parapeţii laterali;• Termoizolarea planşeului peste ultimile nivele- terase necirculabile (peste acces în clădire zona demisol şi peste ultimul etaj);• Sporirea rezistenţei planşeului peste subsolul tehnic zona acces casa scării spaţii comune;• Reabilitarea şi modernizarea instalaţiilor de distribuţie şi colectare apă; montarea/repararea conductei de apă caldă menajeră şi recirculare;• Schimbarea coloanelor de încalzire şi a racordurilor la corpurile de încălzire;• Reabilitarea/modernizarea instalaţiei de iluminat prin înlocuirea circuitelor de iluminat deteriorate sau subdimensionate, înlocuirea corpurilor de iluminat fluorescent şi incandescent cu corpuri de iluminat cu eficienţă energetică ridicată şi durată mare de viaţă, inclusiv tehnologie LED, Instalarea de corpuri de iluminat cu senzori de mişcare/prezenţă, acolo unde acestea se impun pentru economie de energie ;• Instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei electrice pentru consum propriu; utilizarea surselor regenerabile de energie, instalaţii cu panouri solare fotovoltaice pentru consumul de energie electrică iluminat din spaţiile comune;• Lucrări pentru echiparea cu staţii de încărcare pentru maşini electrice, conform prevederilor Legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, respectiv, instalarea unei staţii de încărcare rapidă pentru vehicule electrice aferente clădirilor (cu putere peste 22 kW), cu două puncte de încărcare/staţie. Intervenţiile propuse pentru execuţia lucrărilor se regăsesc în Documentaţiile de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (D.A.L.I.) ale fiecărui bloc în parte, care vor fac parte din documentaţia de atribuire aferentă prezentei proceduri de achiziţie publică. Având în vedere atribuirea contractului prin cumularea serviciilor de proiectare tehnică cu execuţia de lucrări, ofertanţii sunt instruiţi să realizeze o analiză detaliată a D.A.L.I.- urilor, sub aspectul cerinţelor/specificaţiilor de performanţă, viitorul Contractant fiind responsabil atât pentru prestarea serviciilor de proiectare (elaborarea documentaţiei tehnice şi a detaliilor de execuţie atât pentru lucrările permanente cât şi provizorii), cât şi pentru lucrările de construcţie (permanente, respectiv provizorii), pe baza cerinţelor prevăzute în Caietul de sarcini, axat pe rezultatele urmărite. În acest sens, ofertanţilor li se pune în vedere faptul că stabilirea soluţiei tehnice şi a metodologiei de execuţie a lucrărilor, alături de metodele de lucru, precum şi selectarea materialelor şi a echipamentelor care vor fi încorporate în lucrare se numără printre responsabilităţile viitorului Contractant, fiind necesar ca ofertanţii să prezinte la momentul elaborării ofertelor, prin propunerile tehnice, în primul rând, cum se vor îndeplini cerinţele de performanţă, prin prezentarea metodelor de lucru şi resurselor pe care le vor utiliza pentru implementarea contractului, alături de graficul de execuţie. Durata totală a contractului este de 16 (şasesprezece) luni etapizată astfel:a) Etapei I: maxim 3 (trei) luni de la data semnării contractului de către ambele părţi contractante, din care: - 2 (două) luni: elaborarea documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialităţi, detaliilor de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire, proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, aferente obiectivului de investiţii, verificarea documentaţiilor de către Autoritatea Contractantă - se va realiza etapizat pe parcursul elaborării fiecărui livrabil; - 1 (una) lună: verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnice, inclusiv a detaliilor de execuţie, în cadrul căreia prestatorul se află la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de Autoritatea Contractantă în conformitate cu dispoziţiile art. 22 lit. c) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi a Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor.Verificarea tehnică de calitate a proiectului conform H.G. 925/1995 nu face obiectul prezentului contract, serviciile de verificare tehnică de calitate a proiectului achiziţionându-se distinct de către Autoritatea Contractantă.b) Etapa a II-a: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor: coincide ca durată cu Etapa a -III-a şi cuprinde maxim 13 (treisprezece) luni, din care:- 12 (douăsprezece) luni constituie perioada de prestare a serviciilor de asistenţă tehnică în timpul execuţiei de lucrări, la care se adaugă perioada de garanţie acordată lucrărilor de minim 60 (şasezeci) luni, care începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;- 1 (una) lună intervalul de timp alocat verificărilor şi recepţiei la terminarea lucrărilor. c) Etapa a III-a: Execuţia lucrărilor: maxim 13 (treisprezece) luni calendaristice, la care se adaugă durata de garanţie acordată lucrărilor, din care: - 12 (douăsprezece) luni calendaristice: durata de a execuţie a lucrărilor de la data ordinului de începere a execuţiei lucrărilor până la data întocmirii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;- 1 (una) lună pentru verificări şi recepţia la terminarea lucrărilor. Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 60 (şasezeci) luni şi începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului se prestează începând de la data stabilită în ordinul de începere a lucrărilor, până la încheierea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Ofertanţii vor avea în vedere că durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni, de la ordinul de începere.