Servicii de proiectare tehnică şi asistenţă din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii “Construcţie sediu de birouri al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean şi Centrul Local Arad"
Achizitia are loc in cadrul obiectivului de investiţie intitulat "Construcţie sediu de birouri Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean şi Centrul local Arad", în regim...
Servicii de proiectare tehnică şi asistenţă din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii “Construcţie sediu de birouri al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean şi Centrul Local Arad"
Achizitia are loc in cadrul obiectivului de investiţie intitulat "Construcţie sediu de birouri Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean şi Centrul local Arad", în regim de înălţime P+2E, situat în Municipiul Arad, str. Petru Rares, nr. 3, jud. Arad, care are ca obiective generale preconizat a fi atinse prin realizarea investitiei urmatoarele:
- desfasurarea activitatii specifice de catre toti angajatii Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean Arad şi Centrul Local Arad in conditii care sa respecte prevederile si standardele relevante in domeniu;
- asigurarea unor servicii de calitate catre toti beneficiarii Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean Arad şi Centrul Local Arad.
Astfel, se vor asigura urmatoarele:
- servicii de proiectare (elaborare proiect tehnic, detalii tehnice de executie si documentatii tehnice pentru obtinere avize, acorduri şi autorizaţii);
- servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului in conditiile si cu respectarea exigentelor legale in vigoare.
Concret, se are in vedere prin prezenta procedura achizitionarea categoriilor de servicii prevazute in Devizul general al investitiei in conformitate cu cele mai sus mentionate, dupa cum urmeaza:
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.5.4. – Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor
3.5.6. – Proiect tehnic si detalii de executie
3.8.1. – Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor
Durata totala a contractului este de la semnarea sa de către ambele părţi şi până la îndeplinirea integrală a tuturor obligaţiilor, respectiv până la recepţia la finalizare a lucrărilor aferente obiectivului de investiţie si se refera la:
- termenul de prestare a serviciilor de proiectare (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentaţii tehnice necesare pentru obţinerea de avize, acorduri, autorizaţie de construcţie) – maxim 6 luni.
Termenul mai sus menţionat va fi calculat ca perioada cuprinsă între data semnării contractului de către achizitor şi data predării documentaţiei tehnice spre verificarea acesteia de către verificatorul/ verificatorii autorizaţi.
Serviciile de proiectare, exceptând asistenţa din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, vor fi asigurate în debutul contractului, asistenţa tehnică din partea proiectantului urmând a fi asigurată pe toată durata de execuţie a lucrărilor respectiv pentru o durată de maxim 18 luni (termenul de execuţie putând suferi modificări în sensul diminuării lui la data elaborării proiectului tehnic).
Prin urmare, pe parcursul a maxim 24 luni se vor presta atât serviciile de proiectare, cât şi cele de asistenţă tehnică din partea proiectanului până la recepţia la terminarea lucrărilor, fără a se lua în calcul în acest termen perioadele intermediare între finalizarea proiectului tehnic, verificarea acestuia de către verificatori de proiect autorizaţi, aprobarea proiectului tehnic de către achizitor şi începerea execuţiei lucrărilor.
Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului se consideră a fi finalizate odată cu semnarea procesului verbal de recepţie finală a lucrărilor aferente investiţiei.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3 - a zi fata de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.