Obiectul contractului este format din:
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica pentru obtinere avize, inlusiv DTAC, DTOE, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor si executie lucrari pentru obiectivul de investiţii: „Modernizare drumuri săteşti prin asfaltare 3,3 km în comuna Ibăneşti, judeţul Vaslui”.
Obiectivul general al proiectului îl constituie moderniza...
Obiectul contractului este format din:
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica pentru obtinere avize, inlusiv DTAC, DTOE, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor si executie lucrari pentru obiectivul de investiţii: „Modernizare drumuri săteşti prin asfaltare 3,3 km în comuna Ibăneşti, judeţul Vaslui”.
Obiectivul general al proiectului îl constituie modernizarea strazilor din satul Ibăneşti pe o lungime de 3300 m.
Pentru aceasta se propun următoarele lucrări:
• asigurarea unui structuri rutiere corespunzătoare;
• asigurarea continuităţii scurgerii apelor;
• asigurarea accesului auto si pietonal în zona;
• semnalizarea corespunzătoare a circulatiei rutiere si pietonale;
Valoarea estimata totala a contractului de achiziţie publică este de 2.581.844,11 lei fara TVA, conform devizului general al investitiei, formata din insumarea urmatoarelor linii bugetare:
- 3.5.4. Documentatii tehnice necesare in vedere obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 2.401,16 lei fara TVA
- 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 33.300,00 lei fara TVA
- 3.8.1.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor: 7.000,00 lei fara TVA
- 3.8.1.2. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC: 5.000,00 lei fara TVA
- 4.1. Constructii si instalatii: 2.534.142,50 lei fara TVA
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. Termenul limita in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. (2) LG 98/2016, in conformitate cu modificarile OUG 107/2017 este de 7 zile, inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.