Feedback
I.D.: 76651169

Servicii de proiectare si lucrari de executie pentru “Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa in sat Sohatu si sat Progresu, comuna Sohatu, judetul Calarasi"

Data publicarii
20.12.22 Exista 58.805 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232150-8 71322500-6 79933000-3
Termenul limita pentru depunere:
12.01.23
Pretul estimativ:
12.132.763,05 RON - 12.132.763,05 RON
Documente participare:
  1. 0.Alimentare cu apa_Sohatu_SF_v01.pdf
  2. 2022_SOHATU_APA_FORMULARE TERT EXP.SIM.docx
  3. 2022_SOHATU_MODEL CONTRACT_PROIECTARE SI EXECUTIE_CLAUZA AJUSTARE 2.docx
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Titlul proiectului: “Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa in sat Sohatu si sat Progresu, comuna Sohatu, judetul Calarasi" Obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit: Servicii de proictare (PT+DDE, DTAC, Asistenta Tehnica), Verificare tehnica de specialitate si executie lucrari pentru infiintare retea de apa Autoritatea contractanta decide folosirea contract de lucrari (proiectare si executie). In...
Titlul proiectului: “Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa in sat Sohatu si sat Progresu, comuna Sohatu, judetul Calarasi" Obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit: Servicii de proictare (PT+DDE, DTAC, Asistenta Tehnica), Verificare tehnica de specialitate si executie lucrari pentru infiintare retea de apa Autoritatea contractanta decide folosirea contract de lucrari (proiectare si executie). In justificarea alegerii contractului de lucrari ca tip de contract stau urmaoarele: Autoritatea Contractanta a elaborat Studiul de Fezabilitate prin proiectantul SC VEST INSTAL SRL, in anul 2021. Prin documentatia tehnica complexa au fost determinate in mod clar lucrarile ce urmeaza a fi proiectate si executate in vederea realizarii obiectivului de investitie. 1. - Reglementarile HG 907/2016 care pun bazele un proces de tip proiectare si executie 2. - Legislatia care reglementeaza calitatea in constructii, autorizarea constructiilor, etc 3. - Interdependenta tuturor lucrarilor si necesitatea gestionarii acestora un mod unitar, de catre un antreprenor unic (inclusiv asociere de firme) 4. - Existenta unui deviz de lucrari generat de Studiul de Fezabilitate 5. - Aprobarea indicatorilor proiectului si asigurarea bugetului Urmare a aspectelor prezentate mai sus, Autoritatea justifica decizia de a nu imparti pe loturi obiectivul de investitie. In cadrul obiectivului de investitii nu exista obiecte de constructie cu functionalitate distincta, fiecare activitate / categorie de lucrari fiind intercorelata intr-un ansamblu unitar care nu se poate separa. Mai mult decat atat, fiecare categorie de lucrari se adreseaza aceleiasi piete a muncii si aceluiasi cod COR / CAEN ceea ce conduce la o utilitate maxima prin incredintarea contractului unei singure companii / asocieri. Complementar, decizia autoritatii de a nu imparti pe loturi achiztia are in vedere si urmatoarele argumente: a. Tipul contractului – proiectare si executie – prespune elaborarea proiectarii la nivel PT si a DDE si emiterea Autorizatiei de Construire. Avand in vedere abordarea unitara a serviciilor de proiectare PTE in baza documentatiei SF existenta si emiterea unei singure Autorizatii de Construire, nu se justifica lotizarea executiei. b. Se creaza premisele incalcarii scopului principal al achizitie publice, anume acela de a asigura conditii de eficienta economica, deoarece, in cazul de fata, impartirea s-ar putea face doar pe servicii de proiectare / executie lucrari, astfel s-ar genera costuri multiplicate atat in cadrul autoritatii contractante in vederea atribuirii procedurilor si in vederea derularii managementului de contract. Mai mult, contractele de tip proiectare si executie transfera riscul financiar asupra Contractorului. c. Se creaza premisele restrangerii concurentei deoarece achizitii de valori estimate foarte mici nu sunt atractive pentru multi dintre operatorii economici in domeniu, existand posibilitatea nedepunerii niciunei oferte avand in vedere ca exista costuri de organizare de santier, mobilizare si demobilizare utilaje si personal, care sunt aceleasi si pentru o lucrare de 1 km si pentru una de 6 km, nefiind rentabil un contract de valori mici. d. Organizarea pe loturi a contractului ar conduce la un timp mai lung de evaluare a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări inainte de data limită de depunere a ofertelor este de 12 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de lucrări (proiectare si executie) “INFIINTARE SISTEM APA POTABILA, SAT GRUIU, ORAS BUDESTI, JUDETUL CALARASI" 29.03.23
Proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii “Înfiinţare infrastructura pentru transport verde - piste pentru biciclete în Comuna Fundeni, Judeţul Calarasi"  
SERVICII DE PROIECTARE (faza Proiect Tehnic şi Detalii de Execuţie, Caiete de sarcini, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrărilor, cat si pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii) ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI pentru realizarea proiectului de investitie "MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN SATELE CĂLĂREŢI, TĂMĂDĂU MIC, PLUMBUITA, SĂCELE ŞI TĂMĂDĂU MARE, JUDEŢUL CĂLĂRAŞI" 06.01.20
PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE "ÎNFIINŢARE PISTA DE BICICLETE IN LUNGUL DRUMULUI NATIONAL DN3 IN SATELE VLAD TEPES SI MIHAI VITEAZU DIN COMUNA VLAD TEPES, JUDEŢUL CĂLĂRAŞI"  
PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE "REALIZARE PISTE DE BICICLETE IN CADRUL U.A.T. COMUNA CHISELET, JUDETUL CALARASI"  
Servicii de proiectare si lucrari de executie pentru “Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa in sat Sohatu si sat Progresu, comuna Sohatu, judetul Calarasi"  
EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE "ÎNFIINŢARE PISTA DE BICICLETE IN LUNGUL DRUMULUI NATIONAL DN3 IN SATELE VLAD TEPES SI MIHAI VITEAZU DIN COMUNA VLAD TEPES, JUDEŢUL CĂLĂRAŞI"  
Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investitii "Reabilitare si Modernizare corp C1, Scoala Gimnaziala cu clasele I-VIII, comuna Galbinasi, judetul Calarasi"  
Execuţie lucrări pentru proiectul "ÎNFIINŢARE TEREN DE SPORT ŞI DOTĂRI AFERENTE"  
Execuţie lucrări pentru proiectul "ÎNFIINŢARE TEREN DE SPORT ŞI DOTĂRI AFERENTE"