Contractul vizeaza achizitia de servicii de proiectare si inginerie pentru intocmirea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului, lucrari de constructii, echipamente tehnologice pentru obiectivul "MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE 0-IV, CORPUL G DIN CADRUL LICEULUI TEHNOLOGIC TOMSA VODA DIN ORASUL SOLCA, JUDETUL SUCEAVA", COD SMIS: 122847.
Valoarea serviciilor şi l...
Contractul vizeaza achizitia de servicii de proiectare si inginerie pentru intocmirea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului, lucrari de constructii, echipamente tehnologice pentru obiectivul "MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE 0-IV, CORPUL G DIN CADRUL LICEULUI TEHNOLOGIC TOMSA VODA DIN ORASUL SOLCA, JUDETUL SUCEAVA", COD SMIS: 122847.
Valoarea serviciilor şi lucrărilor ce fac obiectul achiziţiei, este de 2.340.115,18 lei fara TVA formata din:
-1.2. Amenajarea terenului=111472,07 lei;
-2.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii=434008,27 lei;
-3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie=122396,00 lei;
-3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului=3000 lei;
-4.1. Constructii si instalatii=1535260,62 lei;
-4.2.Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale=26648,65 lei;
-4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj=100001,32 lei;
-5.1. Organizare de santier = 7328,25 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general al proiectului.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.