In cadrul contractului Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Modernizare drumuri de interes local in comuna Uriu”se vor executa urmatoarele:
Servicii de proiectare si executie lucrari dupa cum urmeaza:
- Servicii de elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii;
- Servici de...
In cadrul contractului Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Modernizare drumuri de interes local in comuna Uriu”se vor executa urmatoarele:
Servicii de proiectare si executie lucrari dupa cum urmeaza:
- Servicii de elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii;
- Servici de asistenta tehnica a proiectantului pe parcursul executiei lucrarii
Lucrari de constructii :
-executia lucrarilor in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Lucrari de organizare de santier
Valoarea estimata a contractului este de 4.577.124lei, fara TVA, din care:
-80.000,00 lei, fara TVA, cheltuieli cu proiectul tehnic si detalii de executie (cap.3.3.c din Devizul general)
-5.000,00lei cheltuieli pentru documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor (DTAC) - cap.3.3.d din Devizul general
- 15.000 lei, fara TVA cheltuieli cu asistenta tehnica (cap.3.6.1 din Devizul general)
- 2.000,00 fara TVA cheltuieli cu Amenajari pentru protectia mediului si aducere la starea initiala (cap.1.3 din Devizul general)
- 4.465.038,00 lei, fara TVA cheltuieli cu investitia de baza (cap 4 din Devizul general)
-10.086,00 lei, fara TVA organizare de santier (cap. 5.1 din Devizul general)
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel :
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 7 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.